www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۹ 1397/02/23

ثبات قهرمانان در GLORY 53 لیل

سیتیچای و مِکسن با پیروزی بر مدعیان از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد GLORY 53 دیشب به میزبانی “زنیت دو لیل”شهر لیل فرانسه برگزار شد .
در مهمترین مبارزه شب سیتیچای سیتسونگپینونگ قهرمان دسته سبک وزن گلوری به مصاف تیجانی بِزتاتی از مراکش رفت،بزتاتی باوجود مبارزه خوب و درخوری که از خود به نمایش گذاشت تا حدی همه را شگفت زده هم کرد ولی در راند پنجم نتوانست امتیاز لازم‌ برای پیروزی را به دست آورد و در نهایت مغلوب “کودک قاتل” تایلندی شد.سیتیچای با این پیروزی برای چهارمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

در یک سوپرفایت از دسته سنگین وزن جمال بن صدیق از مراکش و جعفر ویلنیس از هلند تقابل حساسی داشتند جایی که هر دو فایتر دومین تقابل را تجربه می کردند که نخستین آن به رویداد GLORY 2 بروکسل بازمی گردد و در آن مبارزه ویلنیس با امتیاز بر بن صدیق پیروز شد و نبرد دوم جنبه انتقامی برای جالوت داشت.در راند نخست مبارزه جمال بهتر از ویلنیس ظاهر شد و ضربات سنگین مشت او امتیاز راند را به سود او رقم زد ولی در راندهای دوم و سوم سناریوی مبارزه جمال در برابر ریکو ورهوون تقریباً تکرار شد و خستگی در او و حرکاتش کاملاً مشهود بود و همین باعث شد تا فرصت عرض اندام برای ویلنیس فراهم شود و حتی در یک صحنه بن صدیق را با ضربات ترکیبی مشت ناک دان هم کرد و در نهایت با امتیاز پیروز این مبارزه شد.اتمام سوخت جالوت شکست دوباره او را رقم‌ زد!

دیگر مبارزه مهم این مسابقات نبرد عنوان قهرمانی دسته فوق خروس وزن بانوان بین انیسا مکسن مدافع عنوان قهرمانی و آمِل دِبی مدعی قهرمانی این دسته بود.مکسن پس از پیروزی برابر تیفانی‌ فان سوست و کسب عنوان قهرمانی برای نخستین دفاع از کمربند قهرمانی خود وارد رینگ می شد و در این راه هموطن فرانسوی خود را پیش رویش می دید.مکسن در طول پنج راند بهتر از حریف بود و با ارائه یک مبارزه خوب و حساب شده توانست پیروز میدان شود.


اما مبارزات دیگری نیز در این رویداد برگزار شد که نتایج کامل آن بدین شرح می باشد:

سوپرفایت ها:

نیمه نهایی تورنمنت مدعیان دسته پر وزن:
ویکتور پینتو (فرانسه) با امتیاز بر وبورای بوزارییلماز (ترکیه) غلبه کرد.
سِرهِی آدامچوک (اوکراین) با رای متحد داوران عزیز هلالی (فرانسه) را مغلوب کرد.
سبک وزن: آلان شاینسون (آرژانتین) با امتیاز آنگل کاردوس (رومانی) را ا پیش رو برداشت.
فینال تورنمنت مدعیان پر وزن: سرهی آدامچوک (اوکراین) با رای متحد داوران بر ویکتور پینتو (فرانسه) چیره شد.
میان وزن: یُسری بِلگاری (تونس) با ناک اوت فنی (سه بار ناک دان در یک راند) در راند دوم بر داوید کاسپِرسکی (لهستان) پیروز شد.
ولترویت: سدریک دومبه (فرانسه) با ناک اوت (ضربات مشت) در راند نخست ثونگچای سیتسونگپینونگ (تایلند) را زمین گیر کرد.

مبارزات اصلی:

پر وزن: پچپانومرونگ کیاتموکائو (تایلند) با ناک اوت (هد کیک) در راند دوم عبدالله اِزبیری (مراکش) را شکست داد.
نیمه سنگین وزن: زین الدین هَمورلَین (فرانسه) با ناک اوت فنی (سه بار ناک دان در یک راند) در راند د‌وم بر مایکل دوت (هلند) فائق آمد.
مبارزه عنوان قهرمانی دسته فوق خروس وزن بانوان: انیسا مکسن (فرانسه) با رای متحد داوران بر آمل دِبی (فرانسه) پیروز شد.
سنگین وزن: جعفر ویلنیس (هلند) با امتیاز بر جمال بن صدیق (مراکش) غلبه کرد.
مبارزه عنوان قهرمانی سبک وزن: سیتیچای سیتسونگپینونگ (تایلند) با رای متحد داوران تیجانی بزتاتی (مراکش) را مغلوب خود ساخت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید