www.khabarrazmavar.ir

با کسب ۱۵ مدال رنگارنگ؛

شناسه خبر : ۰۸:۵۰ 1395/06/15

تیم ملی ووشو ایران نایب قهرمان آسیا شد

تیم های ووشو مردان و زنان کشورمان با کسب ۱۵ مدال طلا ، نقره و برنز و ایستادن روی سکوی نایب قهرمانی به کار خود در رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پرونده نهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی آسیا که پنجشنبه گذشته با حضور تیم های از ۲۰ کشور آسیایی در چین تایپه آغاز شده بود صبح امروز دوشنبه با شناخت تیم ها و نفرات برتر بسته شد.

در پایان این رقابت ها و در مجموع دو بخش ساندا و تالوی مردان و زنان تیم ملی ووشو ایران با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و پنج برنز عنوان نایب قهرمانی را بعد از چین کسب کرد. ویتنام به عنوان سومی دست پیدا کرد.

در رقابتهای صبح امروز نمایندگان کشورمان در بخش ساندا و در دیدارهای نهایی به مصاف رقبای خود رفتند که در مهمترین مبارزه  «عرفان آهنگریان» برای کسب مدال طلای وزن ۶۰- کیلوگرم  به مصاف ووشوکاری از چین رفت و با برتری در دو راند متوالی موفق به کسب مدال طلا شد. وی پیش از این  «پتون بالاواردانا» از سریلانکا، «یان سان متو» از ماکائو و «جیانگ ژونگ» از ویتنام را شکست داده بود.

شهربانو منصوریان برای کسب مدال طلای وزن ۶۵- کیلوگرم ساندای بانوان«ترانک آن کئوان» از ویتنام را پیش رو داشت که با برتری در این دیدار موفق به کسب مدال طلا شد. وی در مرحله نیمه نهایی «هرگی باکایدان» نایب قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان از فیلیپین را شکست داده بود.

معین تقوی دیگر نماینده کشورمان در دیدارهای نهایی صبح امروز بود که برای کسب مدال طلای وزن ۸۵ کیلوگرم «تورسینکلوف» از قزاقستان را پیش رو داشت و با برتری در دو راند متوالی صاحب مدال طلا شد. ضمن اینکه یزدان میرزایی در پیکار با «کنژایف» از قزاقستان صاحب پیروزی شد و مدال طلای وزن ۸۰- کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

همچنین در دیدار نهایی وزن ۷۰-  کیلوگرم ساندای مردان سعید فاضلی به مصاف نماینده چین رفت و در حالیکه تا ۲ ثانیه پایانی راند نخست از حریف پیش بود بر اثر یک غلفت بازنده شد. وی در راند دوم نیز نتیجه را واگذار کرد و در نهایت به مدال نقره رسید.

در پایان این رقابتها تیم ملی ووشو ایران با کسب ۷ مدال طلا ، ۳ نقره و۵ برنز به کار خود در این رقابتها پایان داد. تیم دوئلین(با ترکیب محسن احمدی، رضا خلف زاده و امیر محمدرضایی)، مرتضی عظیمی ، معین تقوی، یزدان میرزایی، عرفان آهنگریان، شهربانو و الهه منصوریان هفت مدال طلا ،سعید فاضلی، رضا خلف زاده وفرشاد عربی سه مدال نقره ،سهیلا منصوریان، صدیقه دریایی، مریم هاشمی، اشکان دلفانی و مهدی محمدی ۵ مدال برنز برای تیم کشورمان در این رقابتها کسب کردند.

تیم کشورمان در حالی به این موفقیت رسید که با ترکیبی متفاوت نسبت به مسابقات پیشین به خصوص در ساندای مردان به مصاف حریفان قدرتمند آسیایی خود رفته بود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید