www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۴ 1393/09/05

تیم ملی بزرگسالان فعلا برنامه ای ندارد / حاجی آخوندزاده: مربی خارجی امتحانش را پس داده است

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان گقت: به جای این که به فکر استخدام مربی خارجی باشیم، به دنبال پشتوانه سازی باشیم. مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز ، در مورد وضعیت کنونی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان اظهار داشت: فعلا که نه برنامه ای هست و نه اردویی. طبیعتا تمرینات هم که […]

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان گقت: به جای این که به فکر استخدام مربی خارجی باشیم، به دنبال پشتوانه سازی باشیم.

مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز ، در مورد وضعیت کنونی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان اظهار داشت: فعلا که نه برنامه ای هست و نه اردویی. طبیعتا تمرینات هم که تعطیل است.

وی در مورد منحل شدن تیم ملی بزرگسالان خاطر نشان کرد: تیم که منحل نشده، اما در حال حاضر هیچ برنامه ای نداریم. آن هم در شرایطی که مسابقات کسب سهمیه المپیک به طور مرتب در کل جهان در حال برگزاری است.

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان، درباره خبر استخدام مربی خارجی برای تیم ملی یادآور شد: اولا این که مربی خارجی پول می خواهد. ثانیا، پیش از این، مربی خارجی امتحان خود را پس داده است. به نظرم، به جای این قبیل کارها، باید بر روی تیم های پایه کار کنیم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.