www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۲۹ 1395/05/31

تیم ملی الف ایران قهرمان مسابقات بین المللی کاراته شد

ارومیه – ساعاتی پیش با پایان دوازدهمین دوره از مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه تیم ملی الف کاراته ایران توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در روز پایانی این دوره از مسابقات که عصر یکشنبه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد تیم ملی ب کاراته ایران نیز در جایگاه دوم ایستاد و تیم های  تیم الف آذربایجان و تیم ترکیه نیز مشترکاً بر سکوی سوم قرار گرفته و صاحب جایزه ۲۱۰۰ دلاری شدند.

امروز یکشنبه تیم ملی الف ایران پس از برتری مقابل تیم های ترکیه و تیم ملی ب آذربایجان با نتایج مشابه ۳ بر صفر به دیدار پایانی راه یافت، تیم ملی ب ایران نیز، تیم های ملی الف آذربایجان و تیم گرجستان را شکست داد و به دیدار پایانی رسید.

در دیدار پایانی، تیم های ملی الف و ب جمهوری اسلامی ایران برابر هم صف آرایی کردند که در پایان تیم الف موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر بر تیم ب غلبه کرده و صاحب مدال طلا و جایزه ۵۱۰۰ دلاری شود.

همچنین در آخرین روز از رقابت های بین المللی کاراته، جام وحدت و دوستی، ۲ وزن کومیته انفرادی و مسابقات کاتا و کومیته تیمی برگزار شد.

مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی از روز جمعه با حضور ۳۲۱ کاراته کا از ۱۴ کشور در سالن غدیر ارومیه به مدت سه روز برگزار شد.

در خاتمه مبارزات وزن ۷۰+ کیلوگرم نوجوانان سجاد مهربان از ایران بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، نوید محمدی از ایران در مکان دوم ایستاد و مهرشاد قنبرزاده و علی اجلالی از ایران هم مشترکاً مقامی سوم را کسب کردند.

در ورزن ۷۶+ کیلوگرم جوانان نیز مراد حاجی زاده از جمهوری آذربایجان اول، باربد صداقت از ایران مدال نقره ت و مجید نیکوهمت از اراک و اوتاری آنتادزه از گرجستان مشترکا بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات کاتای تیمی نیز تیم اراک موفق شد مدال طلا را از آن خود کند. میلاد دلیخون، ابوالفضل شهرجردی، علی زند ترکیب تیم اراک بودند.

دیگر تیم کاتای ایران با ترکیب(سیدجمشید حسینی، رضا خداشناس و بهنام قاسمی) نایب قهرمان شد.

 تیم کاراته شهدا با ترکیب(یوسف زرین نعل، بهروز حسینی و علیرضا عبدالحسنی) و نیز تیم شهرداری تبریز با ترکیب(احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمد خانلو) سوم مشترک شدند.

در این دوره از مسابقات از ۲۹ تا ۳۱ مرداد در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی از ۱۴ کشور از کشورهای افغانستان، جمهوری آذربایجان، بلژیک، کانادا، آمریکا، گرجستان، هنگ کنگ، جمهوری اسلامی ایران، عراق، ماکائو، هلند، قطر، سوئیس، ترکیه حضور داشتند.

۶۹ داور از  کشورهای دانمارک، بلژیک، آذربایجان و ترکیه و همچنین ایران قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

آخرین اخبار