www.khabarrazmavar.ir

برای حضور در رقابتهای جهانی؛

شناسه خبر : ۱۰:۳۴ 1395/06/31

تیم تکواندو نوجوانان انتخاب شد/ قضاوت اربابی و بهاری در کانادا

در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا آغاز رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان، کادر فنی تیم کشورمان اسامی نفرات اعزامی به این رقابتها را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات ٢٦ آبان تا اول آذرماه سالجاری به میزبانی کانادا در شهر بورنابی برگزار خواهد شد که دختران و پسران کشورمان با ترکیبی کامل در این مسابقات به دیدار رقبای خود می روند.

در بخش دختران مبینا ن‍‍ژاد کته‌سری، ‌کوثر حسینی، ‌ستاره چابکی، ‌مبینا شاکری، حدیثه اماره، مبینا بابالو،‌ ‌زهرا شجاعی، پریسا جوادی، زهرا شیدایی و زهرا پوراسماعیل از تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی باقی ماندند.

اما در بخش پسران و پس از برگزاری مرحله دوم و پایانی مسابقات انتخابی، امیر ولی پور در وزن ۴۵- کیلوگرم، حمیدرضا هادیان در وزن ۴۸- کیلوگرم، ابراهیم صفری در وزن ۵۱- کیلوگرم، علی باصری در وزن ۵۵- کیلوگرم ، محمدرضا جمشیدی در وزن ۵۹- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن ۶۴- کیلوگرم ، امیرحسین یزدانی در وزن ۶۸- کیلوگرم، محمد مرتضایی در وزن ۷۴- کیلوگرم، امیرحسین وقوعی در وزن ۷۸- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن ۷۸+ کیلوگرم جواز حضور در مسابقات کانادا را بدست آوردند.

اما در این دوره از رقابتها دو داور بین المللی کشورمان نیز قضاوت خواهند کرد. بر همین اساس شهرام اربابی به همراه عبدالرضا بهاری دو داور بین المللی کشورمان هستند که از سوی کمیته داوران فدراسیون جهانی برای قضاوت در این رقابتها به کانادا دعوت شده اند.

دوره قبلی این مسابقات سال ۲۰۱۴ به میزبانی چین تایپه برگزار شد که تیم پسران با یک طلا ، یک نقره و یک برنز در مکان چهارم ایستاد و تیم دختران با یک طلا، یک نقره و دو برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید