www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۱۹ 1394/02/20

تکواندو قهرمانی جهان – روسیه؛ یک ایرانی دبیرکل فدراسیون جهانی شد

شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو عصر امروز تشکیل جلسه داد و در پایان یک ایرانی به عنوان دبیر کل این نهاد بین المللی انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، ،در حاشیه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که روز سه شنبه در “چلیابینسک” روسیه آغاز شد ، اعضای شورای اجرای WTF تشکیل جلسه داد و […]

شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو عصر امروز تشکیل جلسه داد و در پایان یک ایرانی به عنوان دبیر کل این نهاد بین المللی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، ،در حاشیه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که روز سه شنبه در “چلیابینسک” روسیه آغاز شد ، اعضای شورای اجرای WTF تشکیل جلسه داد و در نهایت “حسین رفعتی” تاجر ایرانی – آمریکایی که در شهر دالاس ساکن است به پیشنهاد “دکتر چو” به عنوان دبیرکل انتخاب شد.

رفعتی کار خود را در تکواندو ITF آغاز کرد و از سال ۲۰۰۷ به عنوان رئیس کمیته توسعه فدراسیون جهانی تکواندو آغاز کرد و در مدت زمان هشت سال مسئولیت خود خدمات زیادی به تکواندو جهان داشته است.رئیس فدراسیون جهانی بعد از انتخاب رفعتی به این سمت با ابراز خوشحالی از این انتخاب گفت: خیلی امیداوم او همچنان برای توسعه تکواندو در جهان تلاش کرده و بتواند با توجه به سوابق و تجربیاتی که دارد روابط بین دو فدراسیون جهانی ITF و WTF را بعد از سالها رونق دهد.

رفعتی در واگذاری اولین مرکز جهانی تکواندو به ایران نقش بسزایی داشته است. وی در جریان اختلاف ساعی و پولادگر بعد از انتخابات این فدراسیون به ایران سفر کرد و مانع از تیره شدن روابط این دو عضو خانواده تکواندو شد. امید می رود را حضور رفعتی در سمت دبیرکلی فدراسیون جهانی تکواندو ایران بتواند کرسی هایی که طی دو سال گذشته از دست داده دوباره به دست آورد.

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با حضور تکواندوکارانی از ۱۳۶ کشور جهان از روز سه شنبه در روسیه آغاز می شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید