www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۴ 1394/02/27

تکواندو قهرمانی جهان – روسیه؛ کار بزرگ علیزاده در روسیه/ اولین مدال جهانی تاریخ بانوان

پرامید ترین عضو تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با پیروزی برابر قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن دست به کار بزرگی زد و اولین مدال بانوان را در تاریخ رقابتهای جهانی کسب کرد.به گزارش “رزم نیوز” ، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که در روسیه جریان دارد كيميا عليزاده تكواندوكار وزن ۵۷- كيلوگرم كشورمان در مرحله یک چهارم […]

پرامید ترین عضو تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با پیروزی برابر قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن دست به کار بزرگی زد و اولین مدال بانوان را در تاریخ رقابتهای جهانی کسب کرد.به گزارش “رزم نیوز” ، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که در روسیه جریان دارد كيميا عليزاده تكواندوكار وزن ۵۷- كيلوگرم كشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف  “جيد جونز” قهرمان المپيك لندن و نفر اول رنكينگ المپيك و جهان از انگلستان رفت و با ارائه یک مبارزه پایاپای در نهایت 10 بر9 برنده شد و با رسیدن به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

وقت اول این بازی شاهد یک مبارزه نزدیک بودیم که سهم هر تکواندوکار یک امتیاز بود. این مبارزه جذاب و دیدنی در راند دوم هم با تساوی ۴ بر ۴ خاتمه يافت تا دو تکواندوکار در نتیجه کلی ۶بر۶ به راند سوم بروند. در پایان راند سوم هم این علیزاده بود که 10 بر 9 برنده از میدان خارج شد تا شادی را به تیم بانوان هدیه کند.

در تاریخ رقابتهای جهانی و 14 سال حضور بانوان ایرانی در این مسابقات ، این اولین بار است که یک ایرانی به مرحله نیمه نهایی موفق به کسب مدال می شود. وی فردا شب برای رسیدن به فینال به میدان می رود.

علیزاده  امروز کار خود را برتری ۱۰ بر صفر مقابل “ماگدالنا لپروسکا” از لهستان آغاز کرده و در ادامه  “مارتینا زوبسیک” از كرواسي  و “چينه لويس” از امريكا را  در راند چهارم و امتیاز طلايی از يش رو برداشت و راهي مرحله يك چهارم شد.وی این شانس را دارد که فردا شب در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر “مايو هامادا” نايب قهرمان دوره قبل مسابقات قهرماني جهان از ژاپن به فینال راه پیدا کند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید