www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۵۳ 1394/02/23

تکواندو قهرمانی جهان – روسیه؛ صعود عاشورزاده به دیدار نهایی با برتری مقابل حریف روسی

تکواندوکار جوان تیم ملی کشورمان که روز گذشته به دیدار نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان راه يافته بود با برتری مقابل حریفی از روسیه راهی بازی پایانی شد. به گزارش “رزم نیوز” ، فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی کشورمان روز سه شنبه در نخستین روز این مسابقات با چهار پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه […]

تکواندوکار جوان تیم ملی کشورمان که روز گذشته به دیدار نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان راه يافته بود با برتری مقابل حریفی از روسیه راهی بازی پایانی شد.

به گزارش “رزم نیوز” ، فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی کشورمان روز سه شنبه در نخستین روز این مسابقات با چهار پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نماینده جوان کشورمان دور نخست استراحت داشت و سپس “الماز توكتومف” از قرقيزستان را در پايان راند دوم با نتيجه ۱۷ بر سه شکست داد و در ادامه  ۱۴ بر ۶  “چستر پرالتا” از اكوادور را از پیش رو برداشت.

وی در سومین مبارزه خود  “کلومپونگ” از تایلند را ۱۱ بر يک شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه يافت و در این مرحله هم “کارولوس ناوارو” از مکزیک را در پایان چهار راند مبارزه با نتیجه  ۹ بر۲ از پیش رو برداشت به دیدار نیمه نهایی راه يافت.

عاشورزاده براي راهيابي به فينال رقابتهاي وزن دوم به مصاف “روسلان پاسيف” دارنده مدال برنز رقابتهاي قهرماني اروپا از کشور روسیه رفت و با برتری در راند طلایی به  فینال راه پیدا کرد. این مبارزه در پایان راند سوم ۱۱ بر ۱۱ به تساوی رسیده بود.

این دوره از مسابقات با حضور ۸۷۵ تكواندوكار از ۱۳۶ كشور روز سه شنبه در روسیه آغاز و تا دوشنبه آینده ادامه دارد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.