www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۷ 1394/02/27

تکواندو قهرمانی جهان – روسیه؛ ابوالفضل یعقوبی با قدرت به نیمه نهایی رسید

دومین نماینده ایران در روز ششم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله یک چهارم نهایی حریفی از کشور میزبان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.به گزارش “رزم نیوز” ، ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن سوم کشورمان که با سه پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه يافته بود در این مرحله مقابل “ولادمیرکیم” از روسیه قرار […]

دومین نماینده ایران در روز ششم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله یک چهارم نهایی حریفی از کشور میزبان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.به گزارش “رزم نیوز” ، ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن سوم کشورمان که با سه پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه يافته بود در این مرحله مقابل “ولادمیرکیم” از روسیه قرار گرفت و  قبل از پایان راند دوم ۱۵ بر سه حریف خود را  شکست داد و به نیمه نهایی رسید تا مدال برنز خود را قطعی کند.

یعقوبی در مرحله نیمه نهایی “جواد آچاپ” نفر اول رنکنیگ جهانی از اتریش را پیش رو دارد. وی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی   وزن ۶۳- كيلوگرم امروز “داویلانی” از برزیل را با نتیجه 10 بر چهار ، “اوهايد بيركي” از تونس را با نتیجه ۱۵بر سه و “راد تابت” از اردن را  ۸ برسه شکست داده بود.

بعد از سه روز ناکامی نمایندگان ایران در رقابتهای جهانی این دو مدال می تواند یکبار دیگر شادی را به اردوی تیم ملی کشورمان هدیه کند. در بخش مردان مدال یعقوبی با توجه به حذف نماینده کره در وزن سوم می تواند سند قهرمانی کشورمان را امضا کند.

برای تیم ملی کشورمان فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره تا کنون موفق به کسب مدال طلا شده اند، روحانی ، خدابنده ، نصر ، کاظمی ، اخلاقی ، عمیدی و مردانی هم بدون کسب مدال از دور مسابقات کنار رفتند.

این دوره از مسابقات از روز ۲۲ اردیبهشت ماه در ۸ وزن جهاني با حضور ۸۷۵ تكواندوكار از ۱۳۶ كشور به ميزباني روس‌ها آغاز و دوشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید