www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۰:۲۲ 1393/11/18

تکواندو بین المللی امارات؛ نصرآزادانی هم طلایی شد/حجی زواره و مستعان نقره گرفتند

در پایان دومین روز از رقابت های تورنمنت امارات تیم ایران موفق به کسب 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و یک مدال برنز شده است. دومین روز از مسابقات بین المللی تکواندوی امارات که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور حضور در المپیک 2016 است، با کسب یک مدال طلا و 2 نقره […]

در پایان دومین روز از رقابت های تورنمنت امارات تیم ایران موفق به کسب 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و یک مدال برنز شده است.

دومین روز از مسابقات بین المللی تکواندوی امارات که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور حضور در المپیک 2016 است، با کسب یک مدال طلا و 2 نقره برای تیم ملی ایران همراه شد.

به گزارش “رزم نیوز” ، در این رقابت ها که در کلاس G1 به میزبانی شهر فجیره امارات برگزار می شود، علیرضا نصرآزادانی به مدال طلا دست یافت و مسعود حجی زواره و هادی مستعان نقره ای شدند.

در وزن منهای 74 کیلوگرم، نصرآزادانی و حجی زواره با غلبه بر تمامی حریفان به دیدار نهایی رسیده بودند که حجی زواره از حضور در دیدار نهایی انصراف داد و به مدال نقره رسید و علیرضا نصرآزادانی به نشان طلا دست یافت.

با کسب این 2 مدال ارزشمند،نصرآزادانی 10 امتیاز و مسعود حجی زواره 6 امتیاز به سبد اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کردند.

در وزن منهای 54 کیلوگرم، هادی مستعان که با برتری مقابل 3 نماینده افغانستان به فینال رسیده بود مقابل ˈمراد لاچارویˈ از بلژیک در مبارزه ای نفس گیر در راند طلایی مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

براساس این گزارش، در پایان دومین روز از رقابت های تورنمنت امارات تاکنون تیم ایران موفق به کسب 2 مدال طلا (فرزان عاشورزاده و علیرضا نصرآزادانی)، 3 مدال نقره (هادی مستعان، فرزاد عبدالهی و مسعود حجی زواره) و یک مدال برنز(ابوالفضل یعقوبی) شده است.

فردا (شنبه) و در آخرین روز این مسابقات محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و مرتضی شیری به مصاف حریفان می روند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید