www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۵۴ 1393/12/04

تکواندو انتخابی تیم ملی؛ ترکیب تیم ملی تکواندو در پنج وزن مشخص شد

رقابتهای انتخابی تیم ملی با مصدومیت دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی و مشخص شدن نفرات اصلی پنج وزن برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد. به گزارش “رزم نیوز” ، رقابتهای انتخابی تیم تکواندو به منظور انتخاب نفرات اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ساعتی قبل با حضور اعضای کادر فنی و نظارت رئیس و دبیر فدراسیون […]

رقابتهای انتخابی تیم ملی با مصدومیت دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی و مشخص شدن نفرات اصلی پنج وزن برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد.

به گزارش “رزم نیوز” ، رقابتهای انتخابی تیم تکواندو به منظور انتخاب نفرات اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ساعتی قبل با حضور اعضای کادر فنی و نظارت رئیس و دبیر فدراسیون و حسن ذوالقدرمدیر تیم های ملی در خانه تکواندو آغاز شد.

در مهم‌ترین حوادث این مسابقات می توان به آسیب دیدگی مسعود حجی زواره اشاره کرد. وی در وزن 84-کیلوگرم برای  اولین پیکار خود به مصاف سید محمد رفیعی رفت و با وجود کسب پیروزی آسیب دید. رفیعی بعد از این شکست موفق به برتری مقابل فرزاد عبداللهی شد ولی تکلیف نماینده این وزن هم به بعد از بهبودی مسعود حجی زواره دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی موکول شد.

در وزن هشتم سجاد مردانی برای حضور در مسابقات جهانی به عنوان نفر اصلی انتخاب شد.در این وزن مرتضی شیری هم حضور داشت که شیری ترجیح داد به وزن هفتم برود. وی در این وزن به مصاف امید عمیدی رفت و بازنده تاتامی را ترک کرد تا عمیدی شانس بیشتری برای حضور در مسابقات جهانی داشته باشد.

در وزن اول محمد کاظمی، آرمین هادی پور و هادی مستعان را شکست داد و به ترکیب تیم ملی نزدیک شد. در وزن دوم با غیبت میثم باقری مبارزه ای برگزار نشد تا  فرزان عاشورزاده هوگوی تیم ملی در مسابقات جهانی را بر تن کند. در وزن سوم ابوالفضل یعقوبی دو بار به میدان رفت و با برتری مقابل سینا بهرامی و سروش احمدی شانس ملی پوش شدن خود را افزایش داد.

در وزن ششم هم مهدی خدابخش شکست برابر میلادبیگی در جام فجر را جبران کرد و بلیت مسابقات جهانی را برای خود رزرو کرد. ضمن اینکه با نظر کادر فنی میلاد بیگی و مرتضی شیری هم به مصاف هم رفتند.

با وجود نتایج بدست آمده حضور محمد کاظمی در وزن اول ، فرزان عاشورزاده در وزن دوم ، ابوالفضل یعقوبی در وزن سوم ، مهدی خدابخش در وزن ششم و سجاد مردانی در وزن هشتم قطعی است .نفرات اصلی سه وزن چهارم ، پنجم و هفتم نیز طی هفته های آینده معرفی خواهند شد.

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان اردیبهشت ماه سال آینده در روسیه برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید