www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۸ 1393/09/13

تکواندوی جایزه بزرگ- مکزیک؛ مردانی و اسبقی امروز به میدان می روند/ در انتظار مدال های خوشرنگ نمایندگان ایران

در ادامه رقابت های تکواندو جایزه بزرگ مکزیک دو نماینده کشورمان عصر امروز کار خود را در پیکار با حریفانی از بلژیک و انگلستان آغاز می کنند. به گزارش “رزم نیوز” ، در ادامه این رقابت ها که به میزبانی مکزیک در کوئرتارو جریان دارد در روز دوم تکواندوکاران در بخش مردان و دو وزن 68- […]

در ادامه رقابت های تکواندو جایزه بزرگ مکزیک دو نماینده کشورمان عصر امروز کار خود را در پیکار با حریفانی از بلژیک و انگلستان آغاز می کنند.

به گزارش “رزم نیوز” ، در ادامه این رقابت ها که به میزبانی مکزیک در کوئرتارو جریان دارد در روز دوم تکواندوکاران در بخش مردان و دو وزن 68- کیلوگرم و 80- کیلوگرم مبارزات خود را برگزار می کنند.

بهنام اسبقی در وزن 68- کیلوگرم جوآد اچاب از بلژیک را دور نخست پیش رو دارد. این بلژیکی طلای اروپا در سال 2014 را در کارنامه دارد. نماینده کشورمان در صورت برتری با برنده دیدار کوئیترز ماسدو از مکزیک و الکسی دنیسنکو از روسیه مبارزه خواهد کرد.

دائی هون لی از کره جنوبی،گونزالس بونیلا از اسپانیا، سروت تازه گل از ترکیه و مندوزا مورا از مكزیك در آن سوی جدول قرار دارند که اسبقی در صورت کسب دو پیروزی متوالی و رسیدن به دیدار نهایی یکی از آنها را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 80+ کیلوگرم سجاد مردانی تکواندوکار با تجربه کشورمان دور نخست ماهاما چو از انگلستان با 3 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات جایزه بزرگ و رنکینگ 3 المپیك را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده دیدار کارلو مولفتا قهرمان ایتالیایی المپیک 2012 لندن و چاء دونگ مین از کره جنوبی با طلای المپیک 2008 پکن پیکار کند. در آن سوی جدول ام بار اندیایه از فرانسه،استفان لامبدین از امریکا، والکر وودزیج از آلمان و جسور بایکازوف از ازبکستان حضور دارند.

این دوره دوره از مسابقات با حضور 67 تکواندوکار از 27 کشور عصر روز گذشته در مکزیک آغاز شد و بامداد فردا به وقت تهران به اتمام خواهد رسید.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.