www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۳ 1393/11/16

تکواندوی بین المللی امارات؛ حریفان عاشورزاده، یعقوبی و عبداللهی مشخص شدند/نمایندگان ایران بدنبال امتیاز المپیک

تورنمنت بین المللی فجیره امارات کلاس G1 محسوب می شود و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم 6 امتیاز و نفرات سوم 3.6 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق خواهد گرفت. پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اوزان 58- و 80- کیلوگرم، حریفان 3 تکواندوکار ایرانی در تورنمنت بین المللی امارات که […]

تورنمنت بین المللی فجیره امارات کلاس G1 محسوب می شود و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم 6 امتیاز و نفرات سوم 3.6 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق خواهد گرفت.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اوزان 58- و 80- کیلوگرم، حریفان 3 تکواندوکار ایرانی در تورنمنت بین المللی امارات که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 اسشت، مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تورنمنت بین المللی امارات به میزبانی فجیره و در کلاس (G1) از عصر امروز پنجشنبه با برگزاری رقابت های اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان آغاز می شود و فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی و فرزاد عبدالهی به مصاف حریفان شان خواهند رفت.

در وزن 58- کیلوگرم، 25 تکواندوکار حضور دارند که نمایندگان ایران فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی هستند. یعقوبی در این وزن پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار ˈمحمد سلطان احمد از عمان و بختیار کازیبیکˈ از قزاقستان مبارزه کند و در آن سوی جدول عاشورزاده نیز پس از یکدور استراحت باید به مصاف برنده دیدار ˈمحمد فیضˈ از افغانستان و ˈفردریکˈ از سوئد برود.

اما در وزن 80- کیلوگرم که 17 هوگوپوش حضور دارند. فرزاد عبدالهی در نخستین گام رو در روی ˈنبیل تلالˈ نماینده کشور میزبان قرار خواهد گرفت و در صورت برتری با یکی از تکواندوکاران نروژ و عمان رقابت می کند.

تورنمنت بین المللی فجیره امارات کلاس G1 محسوب می شود و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم 6 امتیاز و نفرات سوم 3.6 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق خواهد گرفت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید