www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۰۹ 1398/04/01

تکواندوکاران دانشجو در اردوی پایانی

مرحله پایانی اردوی آماده سازی تیم منتخب تکواندو دانشجویان برای حضور در یونیورسیاد جهانی از صبح امروز در خانه تکواندو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سی امین دوره بازی های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۰۱۹، ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در “ناپل” ایتالیا برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان که اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در این رویداد پیگیری می‌کنند، صبح امروز (شنبه – یکم تیرماه) مرحله جدید تمرینات را در مرکز جهانی آغاز خواهند کرد.

آرمین هادی‌پور (وزن ۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن ۶۳- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن ۷۴- کیلوگرم)، مهران برخورداری (وزن ۸۰- کیلوگرم) و عرفان ناظمی (وزن ۸۷- کیلوگرم) ترکیب تیم تکواندو مردان را تشکیل می‌دهند.

همچنین در این دوره از رقابت ها مسابقات تیمی برگزار می‌شود که احمدی، حسینی، بخشی و ناظمی در این بخش نیز نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ رقابت های تکواندو در این رویداد از ۱۶ تا ۲۲ تیرماه پیگیری خواهد شد؛ این مسابقات ۲G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.