www.khabarrazmavar.ir

تکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام؛

شناسه خبر : ۱۶:۱۵ 1397/03/02

تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا برگزار شد و طی آن تکواندوکاران ایران رقبای خود را در این دوره از مسابقات شناختند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا شنبه ۵ خردادماه با حضور ۲۶۹ تکواندوکار از ۳۲ کشور به میزبانی ویتنام در سالن «پوتوا» شهر هوشیمینه آغاز می شود. مراسم قرعه کشی این مسابقات بعدظهر امروز در «هوست» هتل برگزار و طی آن تکواندوکارن کشورمان رقبای خود را شناختند.

برنامه روز نخست – شنبه ۵ خرداد ماه

در روز نخست این دوره از مسابقات، تکواندوکاران اوزان ۵۴-، ۵۸-، ۷۴- کیلوگرم مردان و ۴۶-، ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم گروه زنان به میدان می روند. آرمین هادی‌پور در وزن ۵۴- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار هندوستان و هنگ کنگ می رود. ابراهیم صفری دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا با قرعه استراحت روبه رو است و پس از آن با برنده دیدار ویتنام و بوتان مبارزه می‌کند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم فرزان عاشورزاده نماینده کشورمان است که پس از یک دور استراحت، در اولین دیدار با برنده دیدار هندوستان و بوتان رقابت می‌کند. مهدی جلالی  در وزن ۷۴- کیلوگرم پس از یک‌ دور استراحت، به مصاف  برنده دیدار تایلند و عربستان می رود.

در گروه زنان کیانا اخوان نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم کشورمان ابتدا باید به مصاف «ئی جی لی» از کره‌ جنوبی با طلای ۲۰۱۵  نونهالان جهان برود و پس از آن با برنده دیدار ژاپن و هنگ کنگ مبارزه کند.

ناهید کیانی تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم پس از یک‌ دور استراحت، در اولین دیدار با برنده مبارزه هندوستان و لیبی پیکار می کند. سودابه پور صادقی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در نخستین گام برابر «سو وی لام» از هنگ کنگ قرار می گیرد و در ادامه باید یکی از هوگوپوشان تایلند، کره‌جنوبی و هندوستان را شکست دهد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم طیبه پارسا دور نخست «راما ابوالروب» از اردن دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده چین و مالزی مبارزه کند.

برنامه روز دوم نمایندگان ایران – یکشنبه ۶ خرداد ماه 

در روز دوم این رقابتها مبارزات اوزان ۶۳-، ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم مردان و ۵۳-، ۶۷- و ۷۳- کیلوگرم زنان برگزار می شود. سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم دور نخست استراحت خواهد داشت و سپس با برنده دیدار فیلیپین و سنگاپور پیکار می‌کند.

مهدی خدابخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت روبه رو است و در ادامه با برنده دیدار فیلیپین و بوتان مبارزه خواهد کرد. در وزن ۸۷- کیلوگرم پوریا عرفانیان ابتدا به مصاف نماینده چین می رود و سپس با « سئونگ هوآن لی»  نایب قهرمان کره ای بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ می‌رود. احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از یک‌دور استراحت رو در روی برنده دیدار ازبکستان و عربستان قرار می‌گیرد.

تیم ایران در بخش بانوان و وزن ۵۳- کیلوگرم نماینده دارد. ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم در اولین دیدار با «مارگارت ماریا رگی» از هندوستان مبارزه می کند و سپس به مصاف «دابین لی» از کره جنوبی دارنده قهرمان بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷، قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و یک مدال نقره و دو برنز گرندپری ۲۰۱۷ می رود. هانیه اخلاقی در وزن ۷۳- کیلوگرم ابتدا با نماینده هندوستان مبارزه می کند و پس از آن رو در روی هوگوپوشی از کره جنوبی قرار می گیرد.

برنامه روز سوم و پایانی تکواندوکاران ایران – دوشنبه ۷ خرداد ماه

در روز پایانی  مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان و ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم گروه زنان برگزار خواهد شد. امیرمحمد بخشی در وزن ۶۸- کیلوگرم در نخستین گام رو در روی نماینده هنگ کنگ قرار می‌گیرد و در ادامه باید نماینده مالزی پیکار کند. محمد سالار وحیدی دیگر تکواندوکار ایرانی این وزن ابتدا با تکواندوکاری از فیلیپین دیدار می‌کند و در صورت پیروزی با یکی از تکواندوکاران کره‌جنوبی، میانمار و ژاپن دیدار می کند.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم سعید رجبی در اولین دیدار رو در روی هوگوپوش سریلانکا قرار می‌گیرد و پس از باید با سجاد مردانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن دیدار می‌کند.

کیمیا علیزاده در وزن ۶۲- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید به مصاف برنده دیدار فیلیپین و ژاپن می‌رود. زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳+ کیلوگرم در نخستین گام با «دلوا ریزکی» از هندوستان دیدار می‌کند و در ادامه به مصاف «شوئین ژنگ» چینی قهرمان بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷، برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ و … می‌رود.

این رقابتها فردا چهارشنبه با برگزاری رقابتهای پاراتکواندو و پومسه آغاز می شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید