www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۱۴ 1394/08/03

تورنمنت آزاد تکواندوی قزاقستان/ هادی‌پور به مدال طلا رسید

آرمین هادی پور، تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم ایران با 4 پیروزی متوالی در تورنمنت قزاقستان، نشان طلای این وزن را به گردن آویخت. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در پایان نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، آرمین هادی پور با غلبه بر تمامی رقبایش بر سکوی قهرمانی وزن 54- کیلوگرم ایستاد و […]

آرمین هادی پور، تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم ایران با 4 پیروزی متوالی در تورنمنت قزاقستان، نشان طلای این وزن را به گردن آویخت.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در پایان نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، آرمین هادی پور با غلبه بر تمامی رقبایش بر سکوی قهرمانی وزن 54- کیلوگرم ایستاد و 10 امتیاز دیگر به اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن اول اضافه کرد.

هادی پور در این رقابت‌ها، پس از یک دور استراحت، والنتین از ازبکستان را 14 بر 2 شکست داد، سپس 14 بر یک از سد نماینده قزاقستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی با پیروزی 18 بر 5 مقابل دیگر نماینده کشور میزبان به فینال راه یافت.

هادی پور در مبارزه نهایی و برای کسب نشان طلای این مسابقات نیز، نماینده ازبکستان را با نتیجه 12 بر 7 از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

همچنین امروز(یکشنبه)، محمد کاظمی دیگر نماینده ایران در این مسابقات پس از پیروزی مقابل نماینده قزاقستان، نتیجه را به تکواندوکار تایلند 12 بر 9 واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از امروز (یکشنبه) به مدت 4 روز، در شهر “آلماتی” قزاقستان آغاز شده و تیم‌ ملی تکواندوی ایران با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور دارد.

این رقابتها G1 است و به دارندگان مدال طلا، 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید