www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۴ 1394/08/09

تمرینات بی سروصدای اولین مسافر ریو / روزبهانی حریف تمرینی ندارد!

احسان روزبهانی اولین مسافر المپیک ریو این روزها بدون حریف تمرینی و به تنهایی تمرین می‌کند. شاید بزرگترین حمایت فدراسیون از او این باشد که اجازه می‌دهد حداقل مربی‌اش کنارش باشد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، احسان روزبهانی بدون شک سوپراستار ورزش بوکس است. در روزهایی که خیلی از خانواده ها بوکس را […]

احسان روزبهانی اولین مسافر المپیک ریو این روزها بدون حریف تمرینی و به تنهایی تمرین می‌کند. شاید بزرگترین حمایت فدراسیون از او این باشد که اجازه می‌دهد حداقل مربی‌اش کنارش باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، احسان روزبهانی بدون شک سوپراستار ورزش بوکس است. در روزهایی که خیلی از خانواده ها بوکس را ورزشی خشن می دانستند نام احسان بر سر زبان ها افتاد و خیلی ها را به این ورزش علاقه مند کرد. مبارزات ارزشمند او در لیگ نیمه حرفه ای با تیم آستانه آرلانز قزاقستان که به عنوان قهرمانی هم دست پیدا کرد از احسان چهره ای ساخت که همه را به مدال المپیک در این رشته رزمی امیدوار کرد.

امیدواری ها وقتی بیش از پیش شد که روزبهانی چراغ کسب سهمیه المپیک ریو را برای کاروان ورزشی ایران روشن کرد. او بعد از نیمه حرفه ای قدم روی رینگ حرفه ای گذاشت جایی که ۸ بوکسور برتر هر وزن جهان در آن حضور دارند. احسان در آنجا هم فینالیست شد و کمربند طلایی گرفت و شاید اگر بیشتر حمایت می شد و درگیر حاشیه هایی که گاها با دلخوری برایش فراهم آمده بود نمی شد در مبارزه آخر هم می برد و قهرمان بلامنازع رقابتها می شد.

روزبهانی این روزها و در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارد تنهاست و به تنهایی تمرین می کند. او حتی یک حریف تمرینی ندارد. این اتفاق ها در شرایطی رخ می دهد که بوکس ایران در حال حاضر همین یک المپیکی را دارد و شاید هیچ توجیهی برای عدم حمایت از او نباشد.

فدراسیون می گوید احسان پول خوبی از APB گرفته است اما آیا این دلیل می شود که در راه آمادگی احسان برای المپیک حمایت جدی از او نشود؟! بدون شک موفقیت او تنها به پای خودش نوشته نمی شود و افتخاری برای بوکس و ورزش کشور است.

فدراسیون بوکس اواخر آبان اردویی در ایتالیا را برای ۴ بوکسور لیگ حرفه ای ایران در نظر گرفته است که احسان هم به آن اعزام می شود. این شاید تنها رینگ تمرینی احسان روزبهانی بعد از ماه ها تمرین اختصاصی در سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب باشد. بوکسوری که دیگر شاید به جز رینگ مسابقه باید مراقب اظهار نظرات و گلایه هایش نیز باشد چون شکایت خور حرف هایش بالاست!

منبع: خبرگزاری مهر

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.