www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۴۸ 1394/02/28

تكواندو قهرمانی جهان – روسيه؛ کیمیا علیزاده نخستین مدال تاريخ تكواندوی بانوان ايران را بر گردن آویخت

كيميا عليزاده، تكواندوكار شايسته كشورمان در مرحله نيمه نهايی نتيجه را به نايب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی واگذار كرد و مدال برنز را به گردن آويخت. به گزارش “رزم نیوز” ، در ادامه آخرين روز از بيست و دومين دوره مسابقات تكواندوی قهرماني جهان (G۱۲)، در ورزشگاه «تراكتور» شهر چليابينسك روسيه، كيميا عليزاده تكواندوكار وزن […]

كيميا عليزاده، تكواندوكار شايسته كشورمان در مرحله نيمه نهايی نتيجه را به نايب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی واگذار كرد و مدال برنز را به گردن آويخت.

به گزارش “رزم نیوز” ، در ادامه آخرين روز از بيست و دومين دوره مسابقات تكواندوی قهرماني جهان (G۱۲)، در ورزشگاه «تراكتور» شهر چليابينسك روسيه، كيميا عليزاده تكواندوكار وزن ۵۷- كيلوگرم كشورمان در مرحله نيمه نهايی اين رقابتها رو در روی «مايو هامادا» از ژاپن (نايب قهرمان دوره قبل مسابقات قهرماني جهان) قرار گرفت و در پايان با قبول شكست ۵ بر ۲، نخستین مدال برنز رقابتهای قهرماني جهان بانوان در تاريخ تكواندوی زنان ايران را به گردن آويخت.

كيميا عليزاده روز گذشته براي راهيابی به مرحله نيمه نهايی اين مسابقات، ابتدا به مصاف «ماگدالنا لپروسکا» از لهستان رفت و در پايان با نتيجه ۱۰ بر صفر برنده شد، سپس در مرحله دوم با «مارتینا زوبسیک» از كرواسی، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن رقابت كرد كه پس از تساوي ۳ – ۳ در راند طلايی به برتری رسيد و با شايستگي به مرحله سوم راه يافت.

تكواندوكار شايسته كشورمان در سومين مبارزه نيز «چينه لويس» امريكايي را پس از تساوي ۴ – ۴، در راند طلايی از پيش رو برداشت و در ادامه، برای راهيابي به جمع چهار تكواندوكار برتر با «جيد جونز» انگليسی، قهرمان المپيك لندن و نفر اول رنكينگ المپيك و جهان رقابت كرد كه در پايان با يك رقابت زيبا، جذاب و ديدني ۱۰ بر ۹ به برتري رسيد و راهي مرحله نيمه‌نهايی شد.

اين نخستین مدال تاريخ تكواندوی بانوان ايران در مسابقات قهرماني جهان است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید