www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۳۰ 1394/07/26

تكواندو جايزه بزرگ منچستر؛ خدابخش برنز گرفت/ پایان کار ایران با چهار مدال نقره و برنز

تکواندوکار تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جایزه بزرگ انگلستان مقابل حریفی از کشور میزبان نتیجه را واگذار کرد تا پرونده تیم ملی کشورمان در این مسابقات با چهار مدال نقره و برنز بسته شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه این رقابتها که در شهر منچستر جریان دارد مهدی […]

تکواندوکار تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جایزه بزرگ انگلستان مقابل حریفی از کشور میزبان نتیجه را واگذار کرد تا پرونده تیم ملی کشورمان در این مسابقات با چهار مدال نقره و برنز بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه این رقابتها که در شهر منچستر جریان دارد مهدی خدابخش در مرحله نیمه نهایی به مصاف «لوتالو محمد» نماینده کشور میزبان رفت و در پایان 9 بر5 بازنده میدان مبارزه را ترک کرد و برنز گرفت. «لوتالو» که از حمایت بی دریغ تماشاگران بهره می برد راند اول این دیدار را 3 بر صفر به سود خود خاتمه داد.

در ابتدای راند دوم خدابخش دو امتیاز کسب کرد و فاصله امتیازات را کم کرد و در حالی که نتیجه مبارزه 4 بر2  به سود رقیب بود از ناحیه ساق پای چپ آسیب دید. تمهیدات دکتر متوری نژاد پزشک تیم ملی شرایط ادامه کار را برای نماینده کشورمان فراهم کرد و وی نیز با وجود آسیب دیدگی نتیجه را در راند دوم به تساوی 4 بر4 رساند.

خدابخش راند سوم را با پای لنگان آغاز کرد در حالی که نتیجه 6 بر5 به سود «لوتالو» انگلیسی بود سرمربی تیم ملی کشورمان درخواست بازبینی فیلم را نمود و این اعتراض ره به جایی نبرد. ملی پوش تکواندو ایران در ادامه کار به دلیل همان آسیب دیدگی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و حریف انگلیسی هم از این مشکل بهترین بهره را برد و پیروز میدان مبارزه را ترک کرد.

خدابخش امروز دور نخست استراحت داشت و سپس ۱۵ بر ۳ «رائول گارسیا مارتینز» از اسپانیا را شکست داد و در ادامه «نیکیتا رافالوویچ» از ازبکستان را در یک مبارزه نزدیک ۲ بر يک از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رسید.

به این ترتیب پرونده تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات با یک مدال نقره ابوالفضل یعقوبی و سه برنز توسط فرزان عاشورزاده ، مهدی خدابخش و امید عمیدی در این دوره از رقابتها بسته شد. سجاد مردانی ، بهنام اسبقی ، آرمین هادی پور ، شکرانه ایزدی و کیمیا علیزاده هم از دست يابی به مدال بازماندند.

این رقابتها روز جمعه با حضور  ۲۲۷ تکواندوکار از ۵۶ کشور به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز و تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید