www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۷ 1393/11/12

تشکیل فدراسیون ووشو غرب و آسیایی میانه در ایران

فدراسیون ووشو کشورمان در حاشیه سومین دوره رقابتهای غرب آسیا اقدام به به تشکیل فدراسیونی جدید در قاره کهن خواهد کرد. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، در جریان بازیهای آسیایی هیات رئیسه فدراسیون ووشو آسیا با تشکیل فدراسیون غرب و آسیایی میانه با محوریت ایران موافقت کرد و این موضوع قرار است طی روزهای آینده […]

فدراسیون ووشو کشورمان در حاشیه سومین دوره رقابتهای غرب آسیا اقدام به به تشکیل فدراسیونی جدید در قاره کهن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، در جریان بازیهای آسیایی هیات رئیسه فدراسیون ووشو آسیا با تشکیل فدراسیون غرب و آسیایی میانه با محوریت ایران موافقت کرد و این موضوع قرار است طی روزهای آینده در زاهدان محقق شود.

بر همین اساس سومين دوره رقابت هاي ووشوي غرب آسيا طي روزهاي 20 و 21 بهمن ماه به ميزباني زاهدان و در سالن امام علي (ع) برگزار مي شود. قبل از آغاز این رقابتها  19 بهمن ماه جلسه ای با حضور نمایندگان کشورهای غرب و آسیایی میانه تشکیل خواهد شد تا در خصوص تشکیل فدراسیون مورد نظر تصمیم گیری شود. بر همین اساس از این پس فدراسیون غرب آسیا جای خود را به فدراسيون ووشوي غرب و آسيا ميانه خواهد داد که رياست آن برعهده ایران خواهد بود.

در سومين دوره رقابت هاي ووشوي غرب آسيا بيش از 130 ووشوكار و مربي از كشورهاي ايران، ازبكستان، قزاقستان، تركمنستان، افغانستان، پاكستان، سوريه، لبنان، عراق و يمن حضور دارند.

به دليل تشكيل فدراسيون غرب و آسياي ميانه براي اولين بار در رقابت هاي غرب آسيا كشورهايي چون ازبكستان، قزاقستان و تركمنستان حضور خواهند داشت كه اين مساله به افزايش سطح فني پيكارها كمك شاياني خواهد كرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.