www.khabarrazmavar.ir

نشست پولادگر با اهالی تکواندو؛

شناسه خبر : ۱۲:۵۰ 1395/06/09

تشکیل جلسات بررسی دلایل ناکامی تکواندو و سکوت آقای رئیس

فدراسیون تکواندو با دعوت از برخی صاحب نظران و اعضای کادر فنی و ملی پوشان پیشین بررسی دلایل ناکامی تیم ملی را در بخش مردان آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم سه نفره مردان ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل توفیقی در کسب مدال نداشت و با کسب دو پیروزی و سه شکست هر سه نماینده از دور رقابتها کنار رفتند.

در طول نزدیک به ۲۰ سال گذشته این برای اولین بار بود که تیم ملی تکواندو ایران با دست خالی یک تورنمنت رسمی را ترک می کرد و این برای تیمی که عناوین قهرمانی جهان و آسیا را در آخرین دوره این رقابتها کسب کرده غیرقابل انتظار بود.

بر همین اساس فدراسیون تکواندو تنها سه روز بعد از بازگشت تیم ملی از برزیل جلساتی را برای بررسی علل و عوامل ثبت چنین نتیجه ای را آغاز کرده است.

روز یکشنبه در نخستین جلسه مسئولان فدراسیون با اعضای کادر فنی نشستی را برگزار کرده و نقطه نظرات سرمربی ، مربیان و رئیس سازمان تیم های ملی در این خصوص را شنید.

دوشنبه هشتم شهریورماه نیز سید نعمت خلیفه ، فریبرز عسگری ، هادی افشار ، امید غلامزاده ، رحیم صالحی و مرتضی سلطانی به دفتر رئیس فدراسیون رفته و نقطه نظرات خود را در جلسه ای که تنها رئیس و دبیر فدراسیون  و در غیاب کادر فنی و رئیس سازمان تیم های ملی حضور داشتند ، بیان کردند.

به نظر می رسد سیدمحمد پولادگر در نظر دارد با طیف های مختلفی از کارشناسان و مربیان جلساتی را برگزار کرده و در خصوص عملکرد تیم ملی در ریو ۲۰۱۶ آسیب شناسی کند.

نکته ای که در این بین حائز اهمیت است اینکه چرا رئیس سازمان تیم های ملی روزه سکوت اختیار کرده است. حسن ذوالقدر که تجربه سالیان سال حضور در راس تیم ملی را داشته و بعد از یک دوره حضور در سمت دبیری فدراسیون،  مدیریت سازمان تیم های ملی را اختیار داشته در این مدت هیچ اظهار نظری در خصوص عملکرد تیم ملی در ریو نداشته است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید