www.khabarrazmavar.ir

برای حضور در رقابت‌های جهانی؛

شناسه خبر : ۱۰:۳۴ 1397/12/26

ترکیب تیم ملی تکواندو کامل می‌شود/ برنامه ۶ مبارزه انتخابی

با برگزاری ۶ مبارزه انتخابی، ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی تکواندو، فردا دوشنبه ۲۷ اسفندماه با برگزاری ۶ مبارزه انتخابی در سه وزن، ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص خواهد شد.

در وزن دوم یا همان ۵۸- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده با کسب مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی یک گام تا رسیدن به ترکیب اصلی فاصله دارد. در این وزن محمد کاظمی و محمدحسن پلنگ افکن به مصاف هم می‌روند و برنده آنها برای رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان با فرزان مبارزه می‌کند.

عرفان ناظمی و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم سه بار برابر هم صف آرایی می‌کنند تا تکواندوکار پیروز مسافر منچستر شود و از بین سعید رجبی و علی نجفی وزن ۸۷- کیلوگرم با برگزاری یک مبارزه انتخابی، یک نفر به ترکیب تیم ملی می‌رسد.

پیش از این حضور آرمین هادی پور، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و سجاد مردانی برای حضور دررقابتهای تکواندو قهرمانی جهان قطعی شده بود.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می‌شود. این رقابت‌ها G۱۲ است که به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز و نفرات سوم ۴۳.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

آخرین اخبار