www.khabarrazmavar.ir

با تصمیم فدراسیون تکواندو؛

شناسه خبر : ۱۱:۱۶ 1396/05/08

تبریز، میزبان جام باشگاه های آسیا و جام فجر ۲۰۱۸

رئیس فدراسیون تکواندو میزبانی دو رویداد مهم جام باشگاههای آسیا و رقابتهای بین المللی جام فجر در سال آینده میلادی را به تبریز واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سید محمدپولادگر که به همراه وزیر ورزش و جوانان برای حضور در جلسه ستاد استانی «تبریز ۲۰۱۸ » راهی تبریز شده با اعلام میزبانی آذربایجان شرقی برای برگزاری دو رویداد بین المللی تکواندو در سال ۲۰۱۸ گفت: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت برگزیده گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ و پتانسیل موجود در این شهر در جلسه فوق پیشنهاد میزبانی این دوره از دو رویداد بین المللی تکواندو از سوی فدراسیون مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: آذربایجان شرقی سابقه میزبانی هر دو رویداد را در سال‌های گذشته داشته است. دهمین دوره مسابقات فجر سال ۱۳۷۶ و همچنین سومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۳۸۹ در این شهر برگزار شده است.

پولادگر در پایان افزود: استان آذربایجان‌شرقی پتانسیل‌های زیادی در عرصه قهرمان پروری رشته تکواندو دارد و می‌تواند به قطب تکواندو کشور تبدیل شود. امیدوارم برگزاری این دو مسابقه به توسعه و رشد این رشته در استان کمک کرده و باعث پیشرفت بیش از پیش این رشته شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.