www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۳ 1396/07/15

بی باک: مسابقات گرندپری لندن دشوارتر از مسابقات جهانی است / خدابخشی با تیم استارت زد

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو با ۵ نفر از بازیکنان در مسابقات گرند پری لندن شرکت خواهد کرد.این مسابقات بسیار سنگین است و فکر میکنم از مسابقات جهانی هم دشوارتر باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم ملی تکواندو مردان بعد از حضور نه چندان موفق در گرندپری مسکو و جام ریاست فدراسیون جهانی برای حضور در مرحله دوم گرندپری سال ۲۰۱۷ در حالی از ۲۸ مرداد ماه اردوی آمادگی خود را با هدایت مهدی بی باک آغاز کرده است که در این دور و بعد از مراسم شام غریبان خصومت های بین بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی و مهدی بی باک برطرف شده و هر دوی این هوگوپوشان به اردو دعوت شدند، هرچند مهدی خدابخشی تمرینات خود را چند روزی هست همراه ملی پوشان آغاز کرده است اما هنوز خبری از اسبقی که نیست.
همچنین شنیده می شود سجاد مردانی هم روزهای سختی را برای بقا در ترکیب تیم ملی می گذراند و طبق تصمیم کادر فنی در صورت ناکامی دوباره در پیکارهای پیش رو از تیم خط می خورد.
مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو درباره شرایط آماده سازی تیم ملی تکواندو برای مسابقات لندن به خبرنگار رزم آور اظهار داشت: آمادگی تیم بالا تر رفته است با توجه به این که حدود چهارده نفر از بازیکنان الان در اردو حاضرهستند. قبل از این تعداد زیادی از تکواندوکاران به دلیل حضور در مسابقات ترکمنستان و دانشجویان جهان در خدمت این دو تیم بودند و در اردو غیبت داشتند به همین دلیل تمرینات خوب پیش نمیرفت اما در حال حاضر وضعیت تمرینات مطلوب است و اردونشینان از حریف تمرینی خوب که یکی از ملاک های اصلی پیشرفت بازیکنان است، برخوردار هستند
وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو با ۵ هوگوپوش در مسابقات گرند پری لندن شرکت خواهد کرد.این مسابقات بسیار سنگین است و فکر می کنم از مسابقات جهانی هم دشوارتر باشد. ما در این مسابقات جوانان را هم شرکت دادیم که این اقدام نوید خوبی برای فرزان عاشورزاده است که با اعتماد به نفسی که به دست آورده است بتواند مدال آوری کند. ما روی بچه های دیگر هم برای گرند پری لندن حساب می کنیم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات مقام بهتری را کسب کنیم .
خدابخشی همراه تیم تمرین می کند
سرمربی تیم ملی تکواندو درباره مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی که پیش تر از اردو کنار گذاشته شده بودند عنوان کرد: هر دوی این تکواندوکاران به تیم ملی دعوت شده اند کدورت ها برطرف شده است، خدابخشی حدود یک هفته است که در اردو حضور دارد .با سجاد مردانی نیز صحبت هایی صورت گرفته تا تلاش خود را بیشتر کند چرا که یکی از مشکلات سجاد، نداشتن رقیب و حریف تمرینی مناسب بود اما حریف های تمرینی خوبی در این اردوها حضور دارند و او می تواند با تمرینات بیشتر چند شکست گذشته خودش را جبران کند .
وی با اشاره به اینکه برنامه های خود برای بازی های المپیکی را به فدراسیون ارائه دادیم گفت: ما فقط به دنبال کسب سهمیه برای المپیک نیستیم بلکه می خواهیم حداقل دو نماینده برای هر وزن در بازی های آسیایی داشته باشیم تا بتوانیم افرادی که می توانند مدال آوری داشته باشند را از میان آنان انتخاب کنیم .
سرمربی تیم ملی تکواندو متذکر شد: شرایط الان تکواندوی ایران رضایت بخش است و تیم ملی تکواندوی ایران از بهترین تیم های سطح جهان محسوب می شودو بعد از کره جنوبی فقط ایران توانسته است که دو بار قهرمان جهان شود و نوزده سال روی سکوهای جهانی قرار بگیرد که این نشان دهنده قدرت تکواندوی ایران در دنیا است و امیدوارم بتوانیم این مقام را همچنان حفظ کنیم .

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید