www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۲۹ 1396/10/20

بی باک: تلاش فدراسیون نبود به وزنکشی هم نمی رسیدیم/ هنوز صحبتی درباره رفتنم نشده است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: سطح رقابت های گرنداسلم از مسابقات المپیک هم بالاتر است و هیچ جای تجربه اندوزی نیست، متاسفانه میرهاشم حسینی در یک قدمی مدال برنز با اشتباه داوری مبارزه را واگذار کرد.

مهدی بی باک در گفتگو خبرنگار با پایگاه خبری رزم آور بعد از بازگشت به ایران از رقابت های گرنداسلم ووشی چین اظهار کرد: متاسفانه ما با شرایط خوبی به چین نرسیدیم، روادید ما دیر صادر شد و خیلی دیر به شهر محل برگزاری پیکارهای گرنداسلم خودمان را رساندیم، با رایزنی های فدراسیون با مسئولان برگزاری مسابقات، وزن کشی تکواندوکاران ایرانی شب قبل از مسابقه، انجام شد و اگر این اقدام فدراسیون نبود ما حتی به وزن کشی هم نمی رسیدیم.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این کم کردن وزن به هر دو تکواندوکار ما به ویژه ابوالفضل یعقوبی تاثیر گذاشت، زیرا ما ۱۶ ساعت هم پرواز داشتیم و شرایط بسیار سختی بود، یعقوبی هم از ناحیه معده دچار مشکل شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو با تاکید بر اینکه میرهاشم حسینی استحقاق گرفتن مدال برنز را داشت، در این باره توضیح داد: حسینی توانست عملکرد قابل قبولی را روی شیاپ چانگ چین داشته باشد، وی در اولین مبارزه قهرمان اروپا و دارنده رنکینگ ۸ دنیا از آذربایجان را مغلوب کرد، سپس مقابل قهرمان جهان و دارای رنکینگ ۲ دنیا با اختلاف به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: در مبارزه سوم مقابل قهرمان المپیک و جهان قرار گرفت، او در مسابقات جهانی مقابل این حریف با اختلاف ۶ امتیاز بازنده شده بود اما در این مبارزه با اختلاف تنها یک امتیاز باخت، به علاوه اینکه او ۵ راند را با برتری پیش برد اما اشتباهات داوری باعث شد تا ۷ ثانیه مانده به پایان مسابقه ۳ امتیاز حسینی را خط بزنند و او در نهایت باوجود اینکه استحقاق پیروزی داشت ، بازی را واگذار کرد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

بی باک خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که سطح مسابقات گرند اسلم از المپیک هم بالاتر است و فقط قهرمان های جهان و المپیک و کسانی که در رقابت های انتخابی سهمیه می گیرند جواز حضور در این مسابقات را به دست می آورند، بدون شک میدان بزرگی است و نمی توان توقع بالایی از این رویداد داشت.

سرمربی تیم ملی تکواندو درخصوص اعزام سجاد مردانی دیگر نماینده ایران به همراه علیرضا نصرآزادانی گفت: از آنجا که فاصله رقابت های گرنداسلم در هر وزن بسیار کم بود، این امکان وجود نداشت که من سه هفته در چین بمانم ، به همین دلیل ما امروز به ایران بازگشتیم و همین امروز مردانی به همراه علیرضا نصرآزادانی برای شرکت در مسابقات گرنداسلم راهی چین می شوند، من در سومین اعزام همراه صفری و عاشورزاده دوباره به چین خواهم رفت.

وی درباره شرایط مردانی گفت: سجاد مردانی متاسفانه در مسابقات انتخابی انگشت پایش شکست و مصدوم شد ولی به تمرینات برگشت، از آنجا که نیاز به تمرین بیشتر داشت در ایران ماند و زمانی را که بین مسابقات او با یعقوبی و حسینی فرصت مانده بود را تمرین کرد. ما اجازه نمی دهیم تکواندوکاران ما در میادینی که اهمیت چندانی ندارد شرکت کنند تا آسیب ببینند.

بی باک ۳۰ دی ماه قرار است به همراه فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری به مسابقات گرنداسلم اعزام شود، وی درخصوص آمادگی شاگردانش اذعان کرد: فرزان آسیب دیده بود و خیلی دیر به تمرینات اضافه شد و تلاش کرد تا خود را به شرایط مسابقه برساند، ابراهیم صفری هم تکواندوکار جوان و خوش آتیه ای است که نباید بیش از ظرفیتش از او انتظار داشت، مسابقات گرنداسلم جای تجربه کسب کردن برای جوان ها نیست و صفری همین حد که توانست سهمیه مسابقات را بگیرد، ارزش دارد.

قهرمان پیشین تیم ملی درخصوص جلسه امروزش با مسئولان فدراسیون تکواندو گفت: امروز طبق معمول بعد از هر مسابقه به فدراسیون رفتم و توضیحاتی را راجع به پیکارهای گرنداسلم ارائه دادم.

بی باک درخصوص اینکه آیا صحبتی درباره برکناری اش شد، یا خیر اذعان کرد: نه جلسه امروز طبق روال برگزار شد و طبق صحبت های محمد پولادگر، قرار است عملکرد من از سوی شورای فنی بررسی شود و سپس تصمیمی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید