www.khabarrazmavar.ir

رئیس جدید فدراسیون جودو:

شناسه خبر : ۱۳:۱۰ 1395/07/04

بی‌ثباتی باعث مشکلات جودو شد/ در فدراسیون فوتبال کاره‌ای نبودم

رئیس جدید فداسیون جودو گفت: بی ثباتی، بی برنامگی و رفت و آمدها در فدراسیون جودو هم در امور داخلی مشکل‌ساز شد و هم وجهه بین‌المللی ما را خدشه دار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: انتخابات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم که نشان از بلوغ و رشد جامعه جودو بود و خوشبختانه رقابت نزدیکی را شاهد بودیم.

وی در خصوص بازگشت خود به جودو پس از سال ها دوری از این رشته، تصریح کرد: فعالیت های بین‌المللی و داخلی جدا از هم نیستند. در این چند ساله دچار مشکلاتی در رشته جودو شدیم و تغییر مدیریت ها نیز دردی دوا نکرد. رئیس فدراسیون آسیا از این همه تغییر در ریاست فدراسیون متعجب بود و ما را با کشورهای کوچکی مقایسه می‌کرد که ثبات مدیریت داشتند.

رئیس جدید فدراسیون جودو تاکید کرد: بی ثباتی، بی‌برنامگی و رفت و آمدها هم در مسائل داخلی مشکل ساز شد و هم وجهه بین المللی ما را خدشه‌دار کرد. فکر کردم در این شرایط باید به جودو کمک کنم. ۸۰ درصد مسائل این رشته به مدیریت برمی گردد.

درخشان با بیان اینکه برخلاف گفته برخی ها جودوی ما به یک نفر محدود نمی شود، گفت: همه باید دست به دست هم برای موفقیت این رشته تلاش کنیم. به این اشاره نمی کنم که حاشیه ها مشکل اصلی یا فرعی جودو بود اما سهم زیادی از آن را باید فدراسیون کنترل کند. اگر قرار باشد من رئیس فدراسیون باشم و هر کسی حرفی زد تلافی کنم، این به حاشیه منجر می‌شود و یا اگر قرار باشد هر ورزشکاری در صف مصاحبه بایستد و علیه فدراسیون گفتگو کند به حاشیه ختم می شود. باید حرف زدن بر اساس برنامه باشد.

وی در خصوص ادامه همکاری خود با فدراسیون فوتبال گفت: در فدراسیون فوتبال کاره ای نبودم. قبلا مدیریت بازاریابی را بر عهده داشتم که از این سمت استعفاء دادم و به عنوان عضو کمیته بازاریابی فعالی می‌کردم که به علت غیبت چند ماهه معلوم نیست هنوز این سمت را داشته باشم یا خیر ولی برای مدیریت فدراسیون جودو باید تمام قوا در خدمت این فدراسیون باشم.

درخشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص عدم قبول همکاری میراسماعیلی با فدراسیون جودو چیست، گفت: آرش میراسماعیلی هنوز هم مثل فرزند من است. در هر صورت وظیفه اخلاقی من این بود که او را به همکاری دعوت کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به سوال دیگر در خصوص وضعیت جذب مربی خارجی برای تیم های ملی عنوان کرد: در نظر داریم به صورت خاص برای تیم بانوان از ازبکستان یک مربی خارجی بیاوریم. در خصوص جذب مربی خارجی برای تیم مردان با رئیس فدراسیون جهانی صحبت کردم که وی چند نفر را به ما معرفی کرده است. باید ببینیم در کشورهای موفقی مثل قزاقستان چه اتفاقی می افتد که به مدال المپیک ختم می شود. ما باید از توان بین المللی و هزینه خارجی برای جذب مربی خارجی استفاده کنیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید