www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۴ 1395/08/06

بیسپینگ به دنبال شکار سنت پیر!

مایکل بیسپینگ قهرمان دسته میان وزن UFC پس از پیروزی بر دَن هندرسون،چشم به نبرد با جرج سنت پیر دارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در حالی که بیسپینگ به احتمال زیاد برای مبارزه با کریس وِیدمن آماده می شود (در صورت پیروزی ویدمن بر یوئل رومِرو در UFC 205) در طرفی دیگر چشم به مبارزه با قهرمان سابق دسته ولترویت دارد. حتی در بازه کنونی که مسئله بین UFC و سنت پیر به گره کور تبدیل شده اما بیسپینگ همچنان تشنه مبارزه با فوق ستاره کانادایی است. فایتر بریتانیایی یو اف سی معتقد است تمام چیزی که GSP باید انجام دهد، امضای جای نقطه چین است.
“صادقانه بگویم چیزی درباره شرایط (منازعه بین سنت پیر و UFC) نمی دانم. جرج مدتی قبل درباره مبارزه با من صحبت کرده بود و من هم به مبارزه با او تمایل دارم. این مبارزه فوق العاده خواهد بود و من فکر می کنم بتوانم بر او غلبه کنم. البته همه چیز به او بستگی دارد، جرج اگر می خواهی مبارزه کنی من آماده ام. کاغذها رو امضا کن رفیق! این تمام کاریست که باید بکنی.”
شما نمی توانید تلاش بیسپینگ را برای شکل دادن مبارزه با سنت پیر سرزنش کنید زیرا GSP در کنار مک گرگور و روندا رازی از پرطرفدارترینهای UFC است.

اگر مسائل بین جرج سنت پیر و UFC حل شود و اگر او بخواهد دسته وزنی خود را تغییر دهد تا با بیسپینگ مبارزه کند احتمالا این مبارزه در UFC 206 تورنتو کانادا برگزار می شود. اما همه این گمانه زنی ها فقط در حد همین “اگرها” است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.