www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۱ 1393/09/04

به دلیل پرداخت نکردن هزینه های هتل توسط فدراسیون بوکس؛ داوران و مسئولان برگزاری مسابقات کشوری شب را تا صبح بیرون هتل گذراندند!

داوران و مسئولان برگزاری رقابت های بوکس قهرمانی کشور، به علت پرداخت نکردن هزینه های هتل از سوی فدراسیون، در بیرون از هتل شب را به صبح رساندند. به گزارش خبرنگار رزم نیوز ، مسابقات بوکس کشوری، انتخابی تیم ملی که از روز پنجشنبه گذشته در شهر بروجرد در حال برگزاری است، تاکنون اتفاقات ناخوشایند […]

داوران و مسئولان برگزاری رقابت های بوکس قهرمانی کشور، به علت پرداخت نکردن هزینه های هتل از سوی فدراسیون، در بیرون از هتل شب را به صبح رساندند.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز ، مسابقات بوکس کشوری، انتخابی تیم ملی که از روز پنجشنبه گذشته در شهر بروجرد در حال برگزاری است، تاکنون اتفاقات ناخوشایند زیادی داشته است. بعد از این که یکی از مسئولان کمیته اجرایی مسابقات با اتومبیل به زیر گرفته شد، حالا نوبت به حادثه دیگری است تا کلکسیون اتفاقات تلخ این مسابقات را کامل کند.

قضیه از این قرار است که مسئولان فدراسیون بوکس، دو هتل پرشین و امیرکبیر بروجرد را برای اسکان داوران و مسئولان برگزاری رقابت ها در نظر گرفته بودند که بعد از 3 شب اقامت این افراد در این دو هتل، مدیران هتل هابه دلیل این که مسئولان فدراسیون هزینه های اقامت داوران و مسئولان برگزاری مسابقات را پرداخت نکرده اند، از اقامت آنها در شب یکشنبه ممانعت به عمل آوردند و به این ترتیب، داوران و دست اندرکاران برگزاری رقابت های بوکس کشوری، شب را تا صبح در بیرون از هتل به صبح رساندند.

گفتنی است پیش از این نیز داوران حاضر در بروجرد، به دلیل حادثه ای که برای بهمن بردبار رئیس هیات بوکس استان گیلان و یکی از مسئولان کمیته اجرایی رخ داده بود، دست به تحصن و اعتراض زده بودند که البته این مساله با پادرمیانی نایب رئیس فدراسیون و سایر بزرگان بوکس کشور خاتمه یافت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید