www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۳ 1393/11/14

به دلیل مشکلات مالی؛ سفر بوکسورهای ایران به قزاقستان لغو شد/ لغو دومین برنامه برون‌مرزی در یک ماه!

اردوی مشترک تمرینی اعضای تیم ملی بوکس کشورمان در قزاقستان به دلیل مشکلات مالی فدراسیون لغو شد. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تیم ملی بوکس، سال آینده مسابقات جهانی دوحه قطر را در پیش دارد که یکی از میدان‌های کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل به شمار می‌رود. از این رو، مسئولان فدراسیون برای ملی‌پوشان […]

اردوی مشترک تمرینی اعضای تیم ملی بوکس کشورمان در قزاقستان به دلیل مشکلات مالی فدراسیون لغو شد.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تیم ملی بوکس، سال آینده مسابقات جهانی دوحه قطر را در پیش دارد که یکی از میدان‌های کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل به شمار می‌رود. از این رو، مسئولان فدراسیون برای ملی‌پوشان حضور در اردوی مشترک تمرینی و بعد از آن شرکت در تورنمنتی 4 جانبه در این کشور را در نظر گرفته بودند که این برنامه برون‌مرزی به دلیل مشکلات مالی لغو شد.

این در حالی است که این اردو جایگزین اردوی بلغارستان شده بود. به این ترتیب، در طول حدود یک ماه، دومین برنامه برون مرزی تیم ملی بوکس کشورمان لغو شد تا اردونشینان فعلا در داخل کشور به تمرینات خود ادامه دهند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.