www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۲۹ 1395/12/13

بن ایل داریوش: می خواهم بهترین ها را شکست دهم!

بن ایل داریوش فایتر دسته سبک وزن UFC اخیرا درباره مبارزه پیش رویش، وضعیت کانر مک گرگور و مبارزه خبیب در برابر فرگوسن صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، نفر نهم رده بندی دسته سبک وزن یو اف سی بامداد یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵ به وقت ایران (شنبه شب ۱۱ مارس ۲۰۱۷ به وقت محلی) و در UFC Fight Night 106 فورتالزا، برزیل به مصاف ادسون باربوزا نفر پنجم این دسته خواهد رفت.

داریوش درباره باربوزا چنین گفت: “از هر جنبه ای به او نگاه کنیم حرفی برای گفتن دارد به عنوان یک فایتر MMA می روم تا فقط با او مبارزه کنم و برای این کار آماده ام. دنبال این نیستم که بگویم می روم تا با استفاده از تیک دان کردن او را شکست دهم یا اینکه سعی دارم تا در حالت سرپا با او مبارزه کنم. طرح مبارزه من این است که فقط وارد قفس شوم و مبارزه کنم، این نگاهیست که به این مبارزه دارم”.

هیچ تمرین خاصی برای شیوه مبارزه هجومی باربوزا نداشتی؟
– “قطعا مربیانم آن را در نظر گرفته اند. آنها شرایط را بررسی کرده و با توجه به آن دنبال نتیجه هستند. حرکت ما رو به جلوست و این تمام چیزی است که از من می خواهند. اگر شما دو ماه صرف کنید تا برای مبارزه با یک شخصی شیوه مبارزه را برنامه ریزی کنید گیم پلن زیادی نخواهید داشت. آن طراحی مبارزه باید در سیستم شما باشد، در ذهنتان باشد و هر چیزی را که می خواهید انجام دهید باید در وجودتان ساخته شده باشد”.

شهرت باربوزا به خاطر حملاتش است. تو بیشترین خطر او را در چه چیزی می بینی؟
– “فکر می کنم زمانی که او احساس راحت بودن بکند خیلی خطرناک می شود. وقتی او احساس کند که حریفش هیچ خطری برای او به وجود نمی آورد راحت تر مبارزه می کند و آن وقت است که بسیار خطرناک خواهد شد”.

درباره سفرت به برزیل بگو.
– “این سومین سفر من به برزیل است. من قبلا یکبار در آنجا برای UFC و در برابر کارلوس دیگو فریرا مبارزه کرده ام. برزیل واقعا خاص است. هواداران عالی هستند و من غذاهای آنجا را دوست دارم. دوستان زیادی هم در آنجا دارم و خب مشکلی برای مبارزه در آنجا ندارم”.

نظرت درباره دور بودن کانر از UFC چیست؟
– “اگر کانر به دسته ۱۵۵ پوند (سبک وزن) بر نگردد پس خبیب و تونی هر کدام پیروز شود قهرمان قانونی این دسته خواهد بود. این نگاه من به این قضیه است. اگر نه که خب نمی دانم. فکر می کنم کانر بر نمی گردد. شاید هم برگردد! کسی چه می داند؟ ولی در حال حاضر کانر همچنان قهرمان است”.

نظرت درباره مبارزه خبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن؟
– “این از آن نوع مبارزه هایی است که می خواهم بگویم به طور قطع خبیب پیروز خواهد شد اما این را هم می گویم که تونی می تواند در هر دقیقه ای شرایط مبارزه را تغییر دهد. پس همه چیز به این بستگی دارد که کدام یک در این بیست و پنج دقیقه متمرکزتر باقی بماند و مبارزه خود را انجام دهد. ولی رای من خبیب است. اما باید دید”.

نگاه و نظرت درباره آنها (خبیب و تونی) چیست؟
– “دوست دارم با هر دویشان مبارزه کنم. نه فقط با یکی از آنها! این نظر من است. می خواهم با بهترین در جهان مبارزه کنم و بهترین ها را شکست دهم. اگر چنین دیدگاهی نداشتم که اکنون اینجا نبودم. خودم را بازنشست می کردم و دنبال کار دیگری می رفتم. واقعا فکر می کنم می توانم هر کسی را در این ورزش شکست بدهم و با خواست خدا شانسم را برای اثبات آن امتحان خواهم کرد”.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید