www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۲ 1394/05/14

بلاخره قطار تیم ملی کاتا از پیچ مسابقات انتخابی بدون حضور مسئولین گذشت

در آخرین روزهای مانده به اعزام تیم ملی کاراته به ژاپن و در میان جنجال ها، حاشیه ها و عزل های ناگهانی در فدراسیون ، مسابقات انتخابی کاتاروهای کاراته در بخش انفرادی و تیمی آقایان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، دیروز سالن شهید کبکانیان صحنه رقابت تیم های منتخب مرحله اول بود […]

در آخرین روزهای مانده به اعزام تیم ملی کاراته به ژاپن و در میان جنجال ها، حاشیه ها و عزل های ناگهانی در فدراسیون ، مسابقات انتخابی کاتاروهای کاراته در بخش انفرادی و تیمی آقایان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، دیروز سالن شهید کبکانیان صحنه رقابت تیم های منتخب مرحله اول بود آن هم در صورتی که هیچ یک از مسئولین فدراسیون در محل مسابقات حاضر نبودند.

مجید حاتمی مدیر روابط عمومی فدراسیون کاراته در مصاحبه با رزم نیوز گفت: برگزاری انتخابی کاتا ،مسابقات مهمی است و جنبه فنی بالایی دارد و گذشته از بحث تشریفات و حضور مسئولین مهم حضور مردان فنی فدراسیون در رشته کاتا و داوران است.

وی در ادامه افزود: اگر توقع داشته باشیم رئیس فدراسیون کاراته که دارای رشته های مختلف در رده و دسته های گوناگون است در تمام مسابقات حضور پیدا کند پس ایشان چه زمانی به مسئولیت های دیگر خود در فدراسیون برسند ضمن اینکه این مسابقات جنبه رسمی نداشته و در حین اردو تدارکاتی برگزار شده بود.

حاتمی در خصوص انصراف حقیقی به دلیل اعتراض به سطح داوری گفت: ما اعتراض مربیان و ورزشکاران به داوری را در صورت انجام مسابقه می پذیریم و این را حق همه آنها می دانیم اما ترک صحنه رقابت را شایسته نمی دانیم. اگر هر کدام از مربیان و تیم ها اعتراضی به داوری داشته اند آنرا باید به نماینده فدراسیون و کمیته فنی اعلام کنند و در فدراسیون به آن قطعا رسیدگی می شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره نتایج مسابقات اظهارکرد: در كاتاي انفرادي رده سني بزرگسلان داود شاهچراغي با امتياز 8/24 مقام نخست را بدست آورد، مهران قربانعلي پور با 6/24 در رده دوم قرار گرفت، ابوالفضل شهجردي با 5/24 سوم شد و سيروس خالقي با 4/24 در مكان چهارم ايستاد. در دور سوم امتياز شاهچراغي و قربانعلي پور مساوي شد تا اين 2كاتارو دور چهارم را هم اجرا كنند اما شاهچراغي پس از دور چهارم در مكان نخست قرار گرفت. اما از حضور حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا ژاپن انصراف داد تا قربانعلي پور به عنوان مسافر اين پيكارها معرفي شود.

در كاتاي تيمي تيم تهران(مقدم) با امتياز 7/24 اول شد و به عنوان نماينده كشورمان در سيزدهمين دوره پيكارهاي آسيايي شركت مي كند. تيم كرمان الف با 6/24 در مكان دوم ايستاد، دانشگاه آزاد اسلامي با 3/24 در جاي سوم قرار گرفت و تيم كرمان ج با 2/24 چهارم شد. در كاتاي انفرادي رده سني اميد، امير بهادر تدين 7/24 امتياز گرفت و اول شد، مهدي امامي با 5/24 امتياز در مكان دوم ايستاد، سيد علي خوشرو با 9/23 در جاي سوم قرار گرفت، كيان كشفي راد با 8/23 امتياز و عباس حياتي فر با 6/23 امتياز به ترتيب چهارم و پنجم شدند. بدين ترتيب اميربهادر تدين به عنوان نماينده كاتاي انفرادي در رده سني اميد در رقابتهاي جهاني جاكارتاي اندونزي شركت خواهد كرد.

حاتمی در پایان گفت: اعلام نتایج نهایی منوط به بررسی عملکرد آنها و امتیازات داده شده در فدراسیون کاراته دانست که پس از بررسی نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید