www.khabarrazmavar.ir

چالش در اردوی تیم ملی تکواندو؛

شناسه خبر : ۱۲:۱۱ 1396/02/18

بعد از خدابخش، کاظمی هم اردو را ترک کرد/ ترکیب جهانی کامل شد

برگزاری رقابتهای انتخابی در اردوی تیم ملی به چالشی تبدیل شده که پیامد آن خروج دو تکواندو از تمرینات بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم ملی تکواندو با ۱۸ تکواندو کار در رقابتهای بین المللی یونان به میدان رفت و موفق به کسب چهار طلا و یک برنز شد. طبق اعلام کادر فنی قرار بود نفراتی که در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا می شوند، جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کنند و در سایر اوزان رقابتهای انتخابی برگزار شود.

آرمین هادی پور، محمد کاظمی، میرهاشم حسینی و ابوالفضل یعقوبی در این رقابتها طلا کسب کردند و مردانی هم به نشان برنز دست پیدا کرد.

با نظر کادر فنی، ترکیب ملی تکواندو با حضور هادی پور، عاشورزاده، حسینی، یعقوبی، حجی زواره و مردانی به ترتیب در شش وزن ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-و ۸۷+ کیلوگرم بسته شد و قرار شد از بین عرفانیان، رجبی و خدابخش با برگزاری دیدارهای انتخابی یک نفر خط خورده و دو نفر باقی مانده در دو وزن ششم و هفتم به رقابتهای جهانی اعزام شوند.

این موضوع گویا با مخالفت خدابخشی همراه شده و وی اردوی تیم ملی را ترک کرده است. رئیس تازه منصوب شده سازمان تیم های ملی نیز در این رابطه اعلام کرده که خروج خدابخشی از اردو به دلیل آسیب دیدگی بوده و ربطی به برگزاری دیدارهای انتخابی ندارد.

از سوی دیگر محمد کاظمی هم که در وزن دوم طلای مسابقات یونان را کسب کرده و بدون دیدارهای انتخابی از ترکیب تیم ملی خط خورده، از تصمیم کادر فنی دلخور است و چند روزی را مرخصی گرفته است.

به نظر می رسد مشخص نبودن استراتژی کادر فنی برای انتخاب نفرات اصلی اعزامی به رقابتهای جهانی مشکلات اینچنینی را در پی داشته است.

بیست و سومین دوره رقابتهای جهانی تیرماه سالجاری در کره جنوبی برگزار خواهد شد و در صورت تداوم این مشکلات، تیم ملی که باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید