www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۱ 1394/03/17

برگزاری اردوی بوکس با حمایت کمیته ملی المپیک ؛ ۲۴ نفر به اردوی تیم ملی بوکس دعوت شدند/ مدال آوران اینچئون نیستند

دور جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان بوکس از فردا دوشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌شود. ۲۴ بوکسور برای حضور در این مرحله از اردو دعوت شده اند. به گزارش رزم نیوز ، درحالی که اردوی تیم ملی بوکس به دلیل مشکل مالی و عدم تامین بودجه لغو شده بود با رایزنی مسئولان فدراسیون با کمیته […]

دور جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان بوکس از فردا دوشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌شود. ۲۴ بوکسور برای حضور در این مرحله از اردو دعوت شده اند.

به گزارش رزم نیوز ، درحالی که اردوی تیم ملی بوکس به دلیل مشکل مالی و عدم تامین بودجه لغو شده بود با رایزنی مسئولان فدراسیون با کمیته ملی المپیک، از فردا در مجموعه ورزشی اقلاب پیگیری می شود.

ولادمیر وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس ایران از این ۲۴ بوکسور برای حضور در دور جدید تمرینات دعوت کرده است:

۴۹کیلو گرم: جعفر ناصری  , هومن طغانی
۵۲کیلوگرم: سجاد محمدپور، محمد سیاحی،سجاد قاعدی
۵۶ کیلوگرم:رضا کرزبری ، سجاد نجفی و داود خدری
۶۰ کیلوگرم:فروتن گل آرا ، آرمین امجدیان و اسماعیل ارمشی
۶۴ کیلوگرم:مصطفی زارع  و دانا اسماعیل زاده
۶۹ کیلوگرم: امین قاسمی پور ، مهدی روحی زاده  و سجاد کاظم زاده ،سعید حسینی
۷۵ کیلوگرم: سیاوش امیدی و سجاد محرابی
۹۱ کیلوگرم:سالار غلامی ، محمد شوریان و سینا قلعه بندی
+۹۱ عبدالمجید سپهوند  و  وحید ابراهیمی

این لیست در حالی ارائه شده که باز هم وینکوف نامی از مظاهری و دلاوری برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل نیاورده است. این دو بوکسوربه دلیل مصدومیت در انتخابی تیم ملی شرکت نکردند. احسان روزبهانی دیگر مدال آور اینچئون نیز در تمرینات اختصاصی خود را برای فینال فینالیست های لیگ ستارگان آماده می کند.

تیم ملی بوکس ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و قهرمانی جهان قطر که شهریور و مهر ماه جاری برگزار می شود،آماده می کند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید