www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۱ 1393/12/02

برنامه فشرده تکواندو/ شی هاپ چانگ انتخابی دوشنبه پهن می شود

رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان دوشنبه هفته جاری در هفت وزن برگزار خواهد شد. به گزارش “رزم نیوز” ، رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی روسیه در “چیلابینسک” روسیه برگزار خواهد شد و برای حضور در این مسابقات ترکیب تیم ملی ایران روز دوشنبه در هفت وزن […]

رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان دوشنبه هفته جاری در هفت وزن برگزار خواهد شد.

به گزارش “رزم نیوز” ، رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی روسیه در “چیلابینسک” روسیه برگزار خواهد شد و برای حضور در این مسابقات ترکیب تیم ملی ایران روز دوشنبه در هفت وزن مشخص خواهد شد و رقابتهای انتخابی وزن 68- کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی بهنام اسبقی به زمان دیگری موکول شد.

بر همین اساس با تصمیم کادر فنی روز دوشنبه به غیر اسبقی ، معتمد و نورمحمدی که در وزن 68- کیلوگرم حضور دارند سایر تکواندوکاران برای کسب مجوز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان به مصاف هم خواهند رفت.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبی، هادی مستعان، عليرضا نصرآزادانی، مسعود حجی‌زواره، مهدی خدابخشی، فرزاد عبدالهی ، سجاد مردانی ، آرمین هادی پور ، محمد کاظمی ، میثم باقری ، سروش احمدی ، سینا بهرامی ، میلاد بیگی ، امید عمیدی و مرتضی شیری نفراتی هستند که  در اردوی تیم ملی حضور داشته و روز دوشنبه در مسابقات انتخابی شرکت می‌کنند.

نکته مهم اینکه اغلب این نفرات در طول هفته گذشته سه بار وزن خود را برای حضور در جام باشگاههای آسیا ، جام فجر و لیگ برتر کاهش داده و فردا یکشنبه نیز برای حضور در رقابتهای انتخابی وزن کم می کنند. ضمن اینکه آخر هفته جاری هم رقابتهای لیگ برتر برگزار می شود.

به نظر می رسد این برنامه فشرده نه تنها به تیم های لیگ برتر ضربه می زند که تکواندوکاران اردونشین را نیز با مشکلات متعددی از جمله آسیب دیدگی مواجه خواهد ساخت. نوع برنامه ریزی فدراسیون در طول این دو هفته فشردگی بالایی دارد و امیدوارم این موضوع به سرمایه های تکواندو ایران که باید در مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک و رقابتهای قهرمانی جهان شرکت کنند لطمه وارد نکند!

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید