www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۴۷ 1393/10/17

بررسی صلاحیت افراد برعهده ما نیست علیپور: انتقال کیک بوکسینگ واکو و ساواته منوط به نامه وزارت ورزش است

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: انتقال هر رشته ورزشی به این فدراسیون، منوط به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان است. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، کیک بوکسینگ واکو و ساواته (بوکس فرانسوی)، دو رشته تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی هستند که تحت عنوان انجمن فعالیت می کنند. اما این دو رشته رزمی […]

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: انتقال هر رشته ورزشی به این فدراسیون، منوط به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، کیک بوکسینگ واکو و ساواته (بوکس فرانسوی)، دو رشته تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی هستند که تحت عنوان انجمن فعالیت می کنند. اما این دو رشته رزمی مدال آور، در این سال ها با کم توجهی دست اندرکاران این فدراسیون روبرو بوده اند. از این رو، مسئولان این دو انجمن در تلاشند که این دو ورزش رزمی تحت نظارت فدراسیون انجمن های ورزشی قرار بگیرند.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در این باره اظهار داشت: هر رشته ورزشی بخواهد زیر نظر فدراسیون ما قرار بگیرد، این کار با تصمیم وزارت ورزش و همچنین ابلاغیه این وزارتخانه انجام می شود که ما نیز در این صورت از ورود آنها استقبال می کنیم. چرا که آنها رشته هایی مدال آور هستند.

وی افزود: من نیز خبرهایی در این مورد شنیده ام. با این حال، هنوز هیچ نامه ای مبنی بر ادامه فعالیت کیک بوکسینگ واکو و ساواته در فدراسیون انجمن های ورزشی به دست ما نرسیده است.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی همچنین در مورد این که گفته می شود صلاحیت سرپرست انجمن موی تای هنوز تایید نشده و به همین جهت، احتمال تغییر و تحولات در راس این انجمن وجود دارد، خاطر نشان کرد: اولا این که بررسی صلاحیت افراد در حیطه اختیارات ما نیست. ثانیا، در این باره هم چیزی به ما ابلاغ نشده است.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.