www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۰ 1398/02/29

برد با چاشنی ناک اوت!

بمب افکن برنزی” در همان راند نخست کار “دردسر” را تمام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دئونتِی وایلدر قهرمان سنگین وزن بوکس دنیا و دارنده عنوان WBC این دسته برای دفاع از کمربند قهرمانی خود بامداد یکشنبه در Barclays Center بروکلین نیویورک قدم به رینگ گذاشت.
حریف وایلدر دومینیک برزیل بوکسر اهل ایالت آلاباما بود که تنها یک شکست در کارنامه او دیده می شد آن شکست هم برابر آنتونی جاشوا دیگر غول سنگین وزن بوکس بود.
پیش از مبارزه دو بوکسر درگیری لفظی زیادی با هم داشتند و پیغام های زیادی برای همدیگر فرستادند تا اینکه در نهایت در شب مبارزه و درون رینگ رو در روی همدیگر قرار گرفتند. در حالی که انتظار طرفداران دومینیک برزیل و همچنین بدخواهان وایلدر این بود که مبارزه جانانه ای از جانب برزیل ببینند ولی در عمل این اتفاق رخ نداد و در حالیکه تنها دو دقیقه و هفده ثانیه از راند نسخت گذشته بود بمب افکن برنزی با یک ضربه سنگین مشت راست دومینیک برزیل را به کف رینگ انداخت.
با شمارش ناک دان توسط هاروی داک (داور مبارزه) برزیل به سختی و دیرهنگام روی پای خود ایستاد که همین باعث اعلام پایان مبارزه توسط داور شد. چهل و یکمین پیروزی،چهلمین پیروزی با ناک اوت و نهمین دفاع از کمربند قهرمانی که از سال ۲۰۱۵ در اختیار وایلدر است با ناک اوت وحشتناک برابر دومینیک برزیل رقم خورد.
پس از پایان مبارزه وایلدر به تماشاگران حاضر در محل مسابقات گفت:”همه چیز امشب و اینجا تمام شد. من و او قبل از مبارزه خصومت داشتیم و حرفهایی علیه هم زدیم ولی دیگر تمام شد و این چیزیست که بوکس را جداب می سازد. من بعد از مبارزه بلافاصله به برزیل گفتم که او را دوست دارم و می خواهم که پیش خانواده اش برود. وقتی شما مثل مرد مبارزه کردید سپس می توانید او را در آغوش گرفته و ببوسید. آرزو می کنم که دنیا هم چنین باشد. ما با هم دست می دهیم و زندگی می کنیم تا روز بعد را ببینیم و تمام چیزی که هست همین است.”
او سپس درباره ریمچ با تایسون فیوری گفت: “من متوجه ام که چرا تایسون فیوری چنین کاری کرد. وقتی شما به اون طریق به کف رینگ بیافتید باید هم عقب بکشی اما ریمچ اتفاق خواهد افتاد.مثل تمامی این مبارزات آن مبارزه هم شکل خواهد گرفت و چیز فوق العاده اینکه تمامی این مبارزات در حال مذاکره و بحث هستند. مبارزات بزرگی در حال رخ دادن هستند. من ففط می خواهم که کمی صبر داشته باشید.”
از جمله کسانی که در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند لوئیز اُرتیز کوبایی یکی از مدعیان سنگین وزن بود که برای مشاهده مبارزه وایلدر در سالن حضور داشت.گفته می شود یکی از کسانی که ممکن است گزینه بعدی مبارزه برابر وایلدر باشد همین کینگ کونگ است. ریمچی برابر بمب افکن برنزی که یکی از گزینه های مطرح شده است.البته هنوز برای گمانه زنی بسیار زود است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید