www.khabarrazmavar.ir

آنچه کاشتیم را درو کردیم

شناسه خبر : ۱۲:۲۵ 1395/05/23

بردبار: روزبهانی باید حداقل در ۱۰ مسابقه برون مرزی شرکت می کرد/ باید کرسی جهانی در داوری داشته باشیم

داور سه ستاره بوکس ایران گفت: انتظارات از احسان روزبهانی نباید بالا باشد. چون ما یک سرباز صفر آموزش ندیده را به جنگ یک کماندو فرستادیم!

« بابک بردبار » در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ٬ با بیان این مطلب تصریح کرد: ما هرچه در بوکس کاشتیم را درو کردیم‌. احسان تدارکات کافی و به خصوص مسابقات برون مرزی نداشت. او حداقل باید در ۱۰ اردوی خارجی و بازی برون مرزی شرکت می کرد.

وی افزود: روزبهانی خوب کار کرد. باخت نماینده کشورمان مثل این است که ما یک سرباز صفر آموزش ندیده را به مصاف یک تکاور آموزش دیده بفرستیم!

داور سه ستاره بوکس کشورمان هرگونه ناداوری برعلیه روزبهانی را رد کرد و اظهار داشت: ناداوری نبود. البته در مسابقات بوکس معمولا اشکالاتی در نحوه داوری ها دیده می شود. خود من راندهای اول و دوم را به سود بوکسور هلندی رای دادم٬ اما در راند سوم٬ احسان باید برنده اعلام می شد.

بردبار در ادامه٬ به مشکلات داوری بوکس ایران در عرصه های بین المللی اشاره کرد و گفت: مسلما اگر ما در آسیا و جهان کرسی داشته باشیم و یا اینکه حداقل قوی کار کنیم٬ می توانیم در مواقع ضروری از حق نمایندگان کشورمان دفاع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر من در المپیک حضور داشتم٬ رای را به نفع روزبهانی تغییر می دادم.

چون در مسابقات مهمی همچون: المپیک یا جهانی٬ حضور یک نماینده از کشورمان می تواند کمک بزرگی به کسب موفقیت ورزشکاران مان کند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.