www.khabarrazmavar.ir

سوپر لیگ کاراته؛

شناسه خبر : ۱۷:۵۰ 1395/10/11

برتری دانشگاه آزاد در مهمترین بازی/ هروی تماشاگر جدال ملی پوشان

دانشگاه آزاد در حالی مهمترین بازی هفته دوم سوپر لیگ کاراته را به سود خود خاتمه داد که سرمربی تیم ملی با حضور در سالن بسکتبال آزادی نظاره گر تلاش ملی پوشان بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور امروز شنبه ۱۱ دی‌ماه سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران شاهد برگزاری  ۷ دیدار از هفته دوم بود.

در مهمترین بازی این هفته دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد دو رقیب سنتی لیگ کاراته مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار جذاب و دیدنی در حالی ٢۵ بر ١٠ به سود دانشگاه خاتمه یافت که نفتی ها بهنام فر سرمربی فصل قبل خود را به همراه نداشتند.

در گروه یک و در مرحله سوم؛

کلینیک آریان کرمانشاه استراحت داشت. مناطق نفت خیز جنوب ۲۵ بر ۳ مقابل دانشگاه پیام نور صاحب پیروزی شد. دانشگاه آزاد هم ۲۵ بر یک فتح تهران را شکست داد. در مرحله چهارم تیم دانشگاه پیام نور استراحت داشت. کلینیک آریان کرمانشاه با نتیجه ۱۸ بر ۶ برابر فتح تهران شکست خورد.

در گروه دوم و از مرحله سوم؛

گوجوریو سی واکای کردستان استراحت داشت. آوای رزم ۱۲ بر ۱۶ نتیجه را به بیمه ما واگذار کرد. پاس قوامین در پیکار با توسعه و نوآوری شهر ۲۰ بر ۷ مغلوب شد.

در مرحله چهارم؛ تیم بیمه ما استراحت داشت. دیدار تیم های گوجوریو سی واکای با توسعه و نوآوری شهر به هفته بعد موکول شد. آوای رزم نیز با نتیجه ۲۴ بر ۲ مقابل پاس قوامین شکست را پذیرفت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.