www.khabarrazmavar.ir

با برگزاري 31 بازي

شناسه خبر : ۱۶:۱۲ 1395/12/22

برترینهای انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

پس از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان برترینهای اوزان مختلف مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان صبح امروز(یکشنبه ۲۲ اسفند ماه) در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که پس از پایان انتخابی نفرات برتر هر وزن مشخص شدند و دعوت شدگان به اردو پس از جلسه کادر فنی متعاقباً اعلام می گردد.

مبارزات امروز را محمدصادق فرجی رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون نظاره گر بودند.

در رقابتهای انتخابی امروز، در وزن ۵۵-کیلوگرم، مجید حسن نیا و میعاد یاری ۴ بار مقابل هم قرار گرفتند که سهم حسن نیا ۳ برد و یاری یک پیروزی بود. ابتدا حسن نیا ۵ بر ۳ میعاد یاری را شکست داد و در دومین مبارزه ۹ بر ۵ پیروز شد. سومین مبارزه را یاری ۴ بر ۲ به برتری رسید. مبارزه چهارم را حسن نیا ۷ بر ۲ به سود خود پایان داد.

در پایان مجید حسن نیا از ۴ بازی، ۳ برد و یک باخت و میعاد یاری از ۴ بازی، یک برد و ۳ باخت بدست آوردند.

در وزن ۶۰-کیلوگرم، امیر مهدی زاده در ۲ مبارزه با نتایج مشابه ۲ بر یک عبداله ولدی را شکست داد. سپس ۵ بر یک مصطفی روستا را برد.
در دیگر مبارزه این وزن مصطفی روستا در حالی که یک بر صفر از عبداله ولدی پیش بود به دلیل اخطار جوگای هاتسوکو شد و ولدی پیروز میدان گردید. در مبارزه دوم این کاراته کاها هم در حالی که دو بازیکن به تساوی ۵ بر ۵ رسیده بودند، ولدی به دلیل گرفتن اخطار هانسوکو و بازنده شد.
دیدار سوم ولدی و روستا ۸ بر۶ به نفع روستا تمام شد.

در نهایت در این وزن امیر مهدی زاده از ۳ بازی، ۳ برد، مصطفی روستا از ۴ بازی، ۲ برد و ۲ باخت و عبداله ولدی از ۴ بازی یک برد و ۳ باخت کسب کردند.

در وزن ۶۷-کیلوگرم، سعید احمدی یک بر صفر رضا عنایتی را برد در دومین مبارزه در حالی که احمدی ۶ بر صفر از عنایتی عقب بود هانسوکو شد.
حسین سمندر و رضا عنایتی هم به تساوی صفر بر صفر رسیدند که با رای داوران سمندر در هانتی برنده شد. دومین دیدار این ۲ کاراته کا با نتیجه ۴ بر ۳ به سود عنایتی پایان پذیرفت.
دیدار بین سعید احمدی و حسین سمندر هم با نتیجه ۲ بر یک به سود احمدی خاتمه یافت. در مبارزه دوم این ۲ بازیکن، به دلیل مصدومیت حسین سمندر در همان ثانیه های ابتدایی مبارزه از ناحیه کشاله ران، سعید احمدی برنده شد.

در نهایت در این وزن، سعید احمدی با ۴ بازی، ۳ برد و یک باخت، رضا عنایتی از ۴ بازی، ۲ برد و ۲ باخت و حسین سمندر از ۴ بازی، یک برد و ۳ باخت بدست آوردند.

در وزن ۷۵-کیلوگرم، دیدار بین علی اصغر آسیابری و ابراهیم حسن بیگی با نتیجه ۵ بر ۳ به سود حسن بیگی پایان پذیرفت. دیدار دوم را هم حسن بیگی با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد.
بهمن عسگری ۶ بر ۴ مقابل ابراهیم حسن بیگی نتیجه را واگذار کرد.
علی اصغر آسیابری هم ۴ بر صفر از سد بهمن عسگری گذشت.

در پایان مبارزات این وزن، ابرهیم حسن بیگی از ۴ بازیع ۴ برد، علی اصغر آسیابری از ۴بازی، ۲ برد و ۲ باخت و بهمن عسگری از ۴ بازی، ۴ باخت کسب کردند.

در وزن ۸۴-کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب یک بر صفر محسن برخورداری را مغلوب کرد.
مهدی قراری زاده مقابل علی فداکار ۴ بر یک شکست خورد.
قراری زاده در دومین مبارزه مقابل محسن برخورداری ۳ بر یک به برتری رسید.
دیدار بین ذبیح اله پورشیب و علی فداکار به تساوی ۴ بر ۴ انجامید که با قانون امتیاز اول(سنشو) پورشیب برنده میدان شد.
محسن برخورداری در حالی که ۴ بر ۳ از علی فداکار پیش بود هانسوکو شد.
ذبیح اله پورشیب با نتیجه ۲ بر یک مهدی قراری زاده را مغلوب کرد.

در این وزن ذبیح اله پورشیب از ۳ بازی، ۳ برد بدست آورد، علی فداکار از ۳ بازی، ۲ برد و یک باخت کسب کرد، مهدی قراری زاده از ۳ بازی یک برد و ۲ باخت داشت و محسن برخورداری از ۳ بازی، ۳ باخت بدست آورد.

در وزن ۸۴+کیلوگرم، سجاد گنج زاده مقابل سامان حیدری ۷ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و دومین مبارزه بین این ۲ کاراته کا، گنج زاده ۶ بر ۳ حیدری را شکست داد.
گنج زاده برابر سجاد فرخی با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.
سامان حیدری و سجاد فرخی هم به نتیجه تساوی ۵ بر ۵ دست یافتند که با قانون امتیاز اول(سنشو) فرخی پیروز مبارزه شد در بازی دوم هم سامان حیدری ۵ بر ۳ بر سجاد فرخی غلبه کرد.

در این وزن سجاد گنج زاده از ۴ بازی، ۳ برد و یک باخت، سامان حیدری از ۴ بازی، ۲ برد و ۲ باخت و سجاد فرخی از ۴ بازی، یک برد و ۳ باخت بدست آوردند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید