www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۸ 1393/10/04

برای پخش تلویزیونی از ما پول می خواهند!

بتازگی خبرآنلاین مصاحبه ای با احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس منتشر کرده است که نکته قابل توجی در آن وجود دارد. نکته ای که با وجود گذشت چندین روز از مطرح شدنش هیچ واکنشی در پی نداشته و همین موضوع احتمال صحت ادعای یاد شده را بیشتر می کند. در خلال این گفتگو ناطق […]

بتازگی خبرآنلاین مصاحبه ای با احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس منتشر کرده است که نکته قابل توجی در آن وجود دارد. نکته ای که با وجود گذشت چندین روز از مطرح شدنش هیچ واکنشی در پی نداشته و همین موضوع احتمال صحت ادعای یاد شده را بیشتر می کند. در خلال این گفتگو ناطق نوری در پاسخ به سئوالی در زمینه پخش مسابقات بوکس از تلویزیون می گوید: “در حقیقت اینها پول می خواهند”! خبرنگار می پرسد: “یعنی برای پخش باید پول بدهید؟” ناطق پاسخ می دهد: “بالاخره مملکت ما اینجوری است که دم یکی را باید ببینیم. مگر خلاف می گویم؟” و خبرنگار به نوعی با تایید حرف او می گوید: “البته شبکه ورزش علنا از فدراسیون ها پول می گیرد”.

به گزارش “رزم نیوز” ، تا به حال تصور این بود که عمده دلیل عدم پخش رقابتهای رشته هایی مثل بوکس و برخی از رشته های رزمی از صدا و سیما چیز دیگری است، اما ظاهرا مسائل مالی هم در این امر دخیل بوده است. اگر ادعاهای مطرح شده در این گفتگو صحت داشته باشد، باید گفت این وضعیت متاسفانه علاوه بر رفتار خارج از عدالت مسئولان ورزش صدا و سیما، به نوعی به ضعف مدیریت مسئولان فدراسیون های مربوطه هم برمی گردد. فراموش نکنیم که درست در همین دو – سه ماه اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال که رشته شان در ضعیف ترین موقعیت ممکن قرار داشت، در تمامی رده های سنی از مسابقات مغلوب برگشته بودند و  لیگ آنها با تعداد انگشت شمار تماشاگران روزهای افول خود را می گذراند، چگونه توانستند با های و هویی که راه انداختند کلمه “حق” را برای پخش تلویزیونی خود جا انداختند و مسئولان دولت، مجلس و صدا و سیما را وادار کردند به خواسته آنها مبنی بر پرداخت چند میلیارد بیشتر بابت پخش رقابتهای لیگ تن دهند. همواه هم اشاره داشتند که همه ی دنیا همین است!  حالا باید پرسید مسئولان فدراسیونهای ما که برخی از آنها – از جمله فدراسیون های رزمی – جزو موفق ترین فدراسیون ها هستند تا بحال کدام تلاش را جهت احقاق حق رشته زیرمجموعه خود انجام داده اند؟ حق پخش تلویزیونی در کجای دنیا فقط منحصر به فوتبال است؟ شما فکر می کنید بخش عمده ای از درآمد بوکسر ها و رزمی کاران حرفه ای و برگزارکنندگان این مسابقات از جایی به جز قرارداد با شبکه های تلویزیونی است؟ اگر قرار است ملاک ما آنچه باشد که در دنیا می گذرد که صدای مجموعه رشته های رزمی – به تناسب موفقیت هایی که کسب کرده اند – باید از همه بلندتر باشد. حالا زور ندارد که مجبور باشند برای پخش رقابتهایش هزینه هم بپردازند؟

این روزها که بحث انتخابات در برخی از فدراسیونهای رزمی بحث روز است، جا دارد از کاندیداهای محترم بپرسیم در صورت کسب کرسی ریاست فدراسیون مربوطه چه برنامه ای برای پیگیری این حق و حقوق مشابه زیرمجموعه خود دارند؟ اگر آنها هم – که بعضی هایشان سابقه قبلی مدیریت در عرصه ورزش و فدراسیونها را دارند – بخواهند همان عملکرد سابقشان را دوباره تکرار کنند یا همین روند جاری فدراسیون ها را ادامه دهند، اصولا دیگر چه تفاوتی می کند کدامشان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوند؟ مدال آوری و درخشش رزمی کاران ما در میادین بین المللی بیشتر به پتانسیل و استعداد رزمی کاران کشور برمی گردد تا به مدیریت فدراسیونها. در طی سالیان گذشته مدیران زیادی آمده اند و رفته اند اما روند حرکت جامعه رزمی تقریبا روند ثابتی بوده است و احتمالا در آینده هم با مسئولان جدید تغییر نخواهد کرد. آنچه که از مسئولان جدید توقع می رود قدرت چانه زنی و کسب امتیاز – در حقیقت حق و حقوق – زیر مجموعه شان است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید