www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۴ 1393/10/27

برای نخستین بار مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا برگزار خواهد شد

فدراسیون جهانی تکواندو WTF که در راستای گسترش هرچه بیشتر تکواندو به عنوان یک رشته ورزشی در دنیا مسابقات ویژه معلولان یا همان پاراتکواندو را استارت زده بود، حالا اعلام کرده است که در سال 2015 هر چهار قاره مسابقات پاراتکواندو را میزبانی خواهند کرد که در این بین آسیا و آفریقا برای نخستین بار […]

فدراسیون جهانی تکواندو WTF که در راستای گسترش هرچه بیشتر تکواندو به عنوان یک رشته ورزشی در دنیا مسابقات ویژه معلولان یا همان پاراتکواندو را استارت زده بود، حالا اعلام کرده است که در سال 2015 هر چهار قاره مسابقات پاراتکواندو را میزبانی خواهند کرد که در این بین آسیا و آفریقا برای نخستین بار میزبان این مسابقات خواهند بود.

به گزارش “رزم نیوز” ، مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا در ماه آوریل به میزبانی چین تایپه، مسابقات قهرمانی پاراتکواندو پان-آمریکا در تابستان آینده به میزبانی کلمبیا و مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آفریقا و اروپا نیز به میزبانی الجزیره و مولداوی برگزار خواهد شد.

شرکت ورزشکاران از هر کشوری در هر یک از این رویدادها آزاد است و بدین ترتیب تکواندو کاران اقیانوسیه نیز مشکلی برای حضور در این مسابقات نخواهند داشت.

شایان ذکر است که سیستم رنکینگ جهانی ورزشکاران کیوروگی نیز امسال برای نخستین بار در جریان مسابقات پاراتکواندو کانادا استارت خواهد خورد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.