www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۲ 1393/10/14

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ مربیان تیم ملی جودو معرفی شدند

در فاصله نزدیک به 6 روز در زمان برگزاری مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو، اعضای کادر فنی این تیم انتخاب و معرفی شدند. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، شورای فنی فدراسیون جودو عصر شنبه تشکیل جلسه داد و پیشنهاد سرمربی تیم ملی جهت تشکیل کادر فنی مورد بررسی قرار گرفت. بر همین اساس تا […]

در فاصله نزدیک به 6 روز در زمان برگزاری مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو، اعضای کادر فنی این تیم انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، شورای فنی فدراسیون جودو عصر شنبه تشکیل جلسه داد و پیشنهاد سرمربی تیم ملی جهت تشکیل کادر فنی مورد بررسی قرار گرفت. بر همین اساس تا زمان مسابقات قهرمانی آسیا ترکیب کادر فنی انتخاب و معرفی شدند.

در نهایت پس از بحت و تبادل نظر بین حاضرین در جلسه ، “چیل” و “کواک” به عنوان مربیان فنی در کنار زارعیان قرار گرفتند و دکتر احسان جابری به عنوان پزشک، فرهاد شمالی به عنوان مربی بدنساز و سعید خسروی‌نژاد به عنوان سرپرست تیم ملی معرفی شدند. ضمن اینکه به زودی یک روانشناس نیز به این ترکیب اضافه خواهد شد.

همچنین به پیشنهاد سرمربی تیم ملی و تصویب شورای فنی مربیان قهرمان پرور و مربیانی که در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشتند، به صورت ادواری به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

نخستین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی جمعه 19 دی‌ماه در سالن شهید افراسیابی تحت عنوان مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.