www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۲۲ 1393/12/05

برای حضور در مسابقات جهانی؛ امید عمیدی به ترکیب اصلی تیم ملی اضافه شد

پدیده وزن هفتم تکواندو ایران از حضور در اردوهای تیم ملی انصراف داد تا امید عمیدی برای دومین دوره متوالی حضور در مسابقات جهانی را تجربه کند. به گزارش “رزم نیوز” ، روز گذشته رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در سالن خانه تکواندو برگزار شد و با وجود پایان این مسابقات و به دلیل آسیب دیدگی […]

پدیده وزن هفتم تکواندو ایران از حضور در اردوهای تیم ملی انصراف داد تا امید عمیدی برای دومین دوره متوالی حضور در مسابقات جهانی را تجربه کند.

به گزارش “رزم نیوز” ، روز گذشته رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در سالن خانه تکواندو برگزار شد و با وجود پایان این مسابقات و به دلیل آسیب دیدگی امید عمیدی، کادر فنی تیم ملی تصمیم‌گیری در مورد این وزن را به زمان دیگری موکول کرد.

از سوی دیگر با آسیب دیدگی و انصراف ميلاد بيگی از اردوهای تيم ملی به دليل مصدوميت، “اميد عميدی” بعنوان نماينده وزن 87- كيلوگرم، راهی مسابقات جهانی روسيه می‌شود.

بيژن مقانلو سرمربي تيم ملی تکواندو در این خصوص اینگونه توضیح داد: ميلاد بيگی به دليل آسيب ديدگی از ادامه حضور در اردوهای تيم ملی انصراف داد و به دليل اينكه در وزن هفتم (87- كيلوگرم) اميد عميدی و ميلاد بيگی حضور داشتند، اميد عميدی نفر اول اين وزن شد و برای مسابقات جهانی روسيه به همراه تيم، عازم اين رقابتها خواهد شد.

سرمربي تيم ملی تکواندو در ادامه تصريح كرد: همچنين باتوجه به انصراف بيگی از اردوهای تيم ملی، مرتضی شيری نيز به جمع اردونشينان بازگشت. اردوی تيم ملی تكواندو هم از روز گذشته در خانه تكواندو در حال پيگيری است.

پيش از اين، محمد كاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی جواز حضور در مسابقات جهانی روسيه را بدست آورده بودند. تكليف تكواندوكاران اوزان 68- و 74- كيلوگرم نيز به زودی مشخص می‌شود.

مسابقات تکواندو قهرمانی جهان اردیبهشت‌ماه سال آینده در روسیه برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.