www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۴ 1394/07/08

برای حضور در مرحله سوم رقابتهای جایزه بزرگ؛ تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار به منچستر می رود

تیم ملی تکواندو کشورمان با هشت تکواندوکار دختر و پسر در مرحله سوم رقابتهای جایزه بزرگ به میزبانی انگلستان در منچستر شرکت می کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این رقابتها از جمعه ۲۴ مهرماه به مدت سه روز در منچستر برگزار خواهد شد که فدراسيون جهاني از ۱۰ عضو تیم ملی کشورمان برای […]

تیم ملی تکواندو کشورمان با هشت تکواندوکار دختر و پسر در مرحله سوم رقابتهای جایزه بزرگ به میزبانی انگلستان در منچستر شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این رقابتها از جمعه ۲۴ مهرماه به مدت سه روز در منچستر برگزار خواهد شد که فدراسيون جهاني از ۱۰ عضو تیم ملی کشورمان برای حضور در این مسابقات دعوت بعمل آورده است.

فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقي، ابوالفضل يعقوبي، مهدي خدابخشي، مسعود حجي‌زواره، اميد عميدي و سجاد مرداني در بخش مردان و كيميا عليزاده، شكرانه ايزدي و اكرم خدابنده در بخش بانوان به این مسابقات دعوت شده اند.

با تصمیم بيژن مقانلو سرمربي تيم ملي تكواندو مسعود حجي زواره به دليل فشردگي مسابقات ، برطرف شدن آسيب ديدگي‌هاي كهنه و حضوري موثر در فينال مسابقات جایزه بزرگ  در این دوره مبارزه نمی کند. ضمن اینکه اکرم خدابنده هم به دلیل جراحی انگشت دست در تهران باقی خواهد ماند.

بر همین اساس تیم ملی ایران با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم ، بهنام اسبقي و ابوالفضل يعقوبي در وزن ۶۸- کیلوگرم ، مهدي خدابخشي در وزن ۸۰- کیلوگرم ، ميد عميدي و سجاد مرداني در وزن ۸۰+ کیلوگرم در بخش مردان ، کیمیا عليزاده در وزن ۵۷- كيلوگرم و شکرانه ايزدي در وزن ۶۷- كيلوگرم در اين رقابتها به مصاف رقبای خود می رود.

همچنين باتوجه به اينكه تنها ۳۱ تكواندوكار برتر رنكينگ المپيك و يك تكواندوكار از كشور ميزبان مجاز به حضور در اين رقابتها هستند و دعوت از تكواندوكاران در اين دوره از مسابقات با رنكينگ ماه سپتامبر صورت گرفته است. آرمين هادي پور كه در اين ماه در جايگاه ۳۸ رنكينگ المپيكي قرار دارد بايد منتظر انصراف ۷ بازيكن از اين گرندپريكس منچسـتر باشد تا بتواند جواز حضور در اين رقابتها را بدست آورد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید