www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۵۶ 1394/04/16

براي حضور در مسابقات جام وحدت و دوستي؛ برترین های کاراته جهان در اروميه گرد هم مي آيند

یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی( کاپ ارومیه ) از دوشنبه 26 مرداد ماه به مدت پنج روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار مي شود.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، جواد سليمي رئيس هيات كاراته آذربايجان غربي در همين ارتباط گفت: يازدهمين دوره مسابقات بین المللی جام […]

یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی( کاپ ارومیه ) از دوشنبه 26 مرداد ماه به مدت پنج روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار مي شود.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، جواد سليمي رئيس هيات كاراته آذربايجان غربي در همين ارتباط گفت: يازدهمين دوره مسابقات بین المللی جام وحدت ودوستی(کاپ ارومیه) در بخش مردان و در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وي افزود: اين رقابتها به همت استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربايجان غربي و با نظارت و همکاری فدراسیون کاراته همراه با جوایز نقدی (30 هزار دلاري) خواهد بود .

سليمي گفت: کمیته برگزار کننده این مسابقات در آستانه برگزاری این رقابت ها از کل کشور های جهان برای حضور در این رویداد بین المللی دعوت به عمل آورده و بولتن نفیسی هم در 20 صفحه حاوی اطلاعات مرتبط با شرایط مسابقات تدارک دیده شده است .

رئيس هيات كاراته آذربايجان غربي با اشاره به حضور قطعی تیم های ملی کاراته کشورهای فرانسه، ترکیه، آذربایجان و مالزی در این رقابت ها تصريح كرد: از رییس فدراسیون جهانی کاراته و چندین شخصیت آسیایی و جهانی وچهار نفر از کنسول داوری کاراته جهان نیز برای حضور در این مسابقات بین المللی دعوت گردیده است .

سليمي گفت: ثبت نام برای این دوره از رقابتها علاوه بر اعلام آمادگی کشور ها از طریق سایت بین المللی “اسپورت دیتا ” نیز انجام می شود .

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید