www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۰۵ 1397/01/17

بد نام ایرلندی باز هم جنجال آفرید! + فیلم

از شکستن شیشه اتوبوس تا کنسل کردن سه مبارزه از UFC 223

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در حالی که تنها یک روز مانده تا رویداد بزرگ UFC 223 در بروکلین، کانر مک گرگور فایتر ایرلندی این سازمان و قهرمان دسته سبک وزن جنجالی بزرگ آفرید تا باز هم در صدر اخبار قرار گیرد.
بدنام ایرلندی به همراه تعدادی از همراهانش از جمله هم تیمی ایرلندی-روسی اش یعنی آرتم لوبوف در محل پارکینگ منتظر رسیدن اتوبوس حامل فایترها بود و به محض رسیدن اتوبوس در اقدامی غیر حرفه ای و به دور از اخلاق شروع به آشوب گری کرده و یک چرخ دستی که کنار پارکینگ بود را به سمت یکی از ششه های اتوبوس پرتاب کرد که باعث شکسته شدن شیشه،آسیب دیدگی و جراحت مایکل چیزا،آسیب دیدگی چشم رِی بورگ و شکستن دست یکی از کارمندان UFC شد.
چند تکه شیشه به چشم ری بورگ پرید و به همین دلی او را سریعاً به بیمارستان منتقل کردند،مجوز مبارزه برای مایکل چیزا هم به جراحت با صلاح دید پزشکان صادر نشد و رُز نامایوناس هم به دلیل اتفاقات رخ داده ترجیح داد تا مبارزه اش را لغو کند.مبارزه آرتم لوبوف هم به دلیل شریک بودن در اتفاقات رخ داده از جانب UFC کنار گذاشته گذاشته شد.


گویا هدف کانر مک گرگور آسیب زدن به حبیب نورماگومدوف بوده که البته در این حملات به حبیب آسیبی وارد نشد.ساعاتی پس از این اتفاق اداره پلیس نیویورک خبر بازداشت و بازجویی از مک گرگور را تایید کرد.
دانا وایت رئیس UFC هم اقدامات کانر را محکوم کرد و این را عملی خواند که به ضرر خود کانر و دوران ورزشی اش تمام خواهد شد.
رجز خوانی ها و درگیری ها تا وقتی برای طرفداران فایترها جالب و دلچسب است که از حد و مرز خود خارج نشود اما جنجال اخیر کانر مک گرگور با هیچ معیار و شاخصی قابل قبول نیست و با روح ورزش های رزمی هم هیچ نوع سازگاری ندارد و قطعاً بسیاری از طرفداران خود را نیز دلسرد کرده است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید