www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۰ 1395/10/20

بدر هاری: ریکو هنوز هم در سطح من نیست!

پس از پایان دور از انتظار مبارزه قرن کیک بوکسینگ حال به نظر می رسد مبارزه تکراری سریعتر از آنچه که فکر می کردیم رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پس از رویداد GLORY COLLISION شایعات بسیاری مبنی بر شکستگی دست بدر شنیده می شد تا اینکه مایک پَسِنییِر مربی او تمام این شایعات را رد کرد و گفت بدر فقط دچار پارگی عضله شده است و در مراکش روند بهبودی او طی خواهد شد.

اکنون بدر هاری در نخستین مصاحبه اش پس از مبارزه با ریکو ورهوون درباره موضوعات مختلف صحبت های جالبی کرده است. او درباره مصدومیت خود گفت: “یکی از عضلات دست من پاره شد و دلیل متورم شدن دستم همین بود. نمی توانم بگویم که این اتفاق دقیقاً چه موقع رُخ داد. تنها چیزی که می دانم این است که پس از آن کلینچ نتوانستم دستم را تکان بدهم. به دستم نگاه کردم و دیدم که در حال ورم کردن است و متأسفانه مجبور شدم که مبارزه را متوقف کنم”.

او سپس درباره وضعیت کنونی خود و زمان مبارزه دوم در برابر ریکو ورهوون چنین گفت: “هنوز هم در دستم احساس درد دارم ولی هر روز بهتر از دیروز می شود. سعی می کنم هر چه سریعتر بهبود یابم. برای شروع دوباره تمرینات بی صبرانه منتظرم. ریمچ(مبارزه تکراری) می آید. می خواهم هر چه سریعتر این اتفاق بیافتد. فکر می کنم در ماه مِی یا ژوئن زمان خوبی برای آن باشد. البته این به گلوری بستگی دارد تا شرایط را فراهم کند”.

او در ادامه درباره ریکو ورهوون صحبت کرد: “امتیاز راند اول تأییدی بر آنچه که من در حین مبارزه حس می کردم بود. حتی اگر ما در یک کیوسک تلفن مبارزه می کردیم هم دستکش او نمی تواست با من برخوردی داشته باشد. او در حال ناامید شدن بود و من این را قبل از مبارزه می دانستم و اکنون همه این را فهمیدند. صادقانه باشیم! آیا شما در مبارزه اثری از نگرانی یا کسی که در دردسر افتاده در من دیدید؟ همانطور که بعد از مبارزه گفتم او یک مرد شده اما برای غلبه بر من به چیزهای زیادی نیاز دارد. او هنوز هم در سطح من نیست”.

بدر هاری درباره حرکت عجیب هوادارانش در ورود به رینگ قبل از شروع مبارزه با ریکو ورهوون گفت: “من می دانم که طرفدارانم چگونه هستند و می توانند باشند. اما من آنجا بودم تا مبارزه کنم تا ماموریتم را کامل کنم و طرفداران را خوشحال کنم. من باید متمرکز می ماندم و ماندم”.

پس از پایان مبارزه بدر هاری و ریکو ورهوون پیشنهادات جدیدی به بدر شد. نخست رمی بونجاسکی قهرمان سه دوره مسابقات K-1 WORLD GP که از تمایلش برای مبارزه سومش با او سخن گفت و سپس بنجامین آدِگبویی نفر دوم دسته سنگین وزن گلوری که گفته بود مایل است با بدر هاری مبارزه کند و از شکست دادن او ابراز اطمینان کرد. واکنش بدر هاری به این صحبت ها چنین بود:

“من به گلوری آمدم تا این ورزش را پیش ببرم و مترقی کنم اکنون همه یک تکه سهم از آن می خواهند. آنها گرگ های گرسنه ای هستند که سعی می کنند از یک کوه بالا بروند اما همانطور که شما توانستید ببینید من هنوز در بالای آن کوه هستم”.

.

در زیر شما می توانید گفتگو بدر قبل از مسابقه هم ببیند. (با زیر نویس فارسی)

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.