www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۳ 1393/11/15

بخش جدید “تناسب اندام” به سایت رزم نیوز اضافه شد

وب سایت “رزم نیوز” یک پایگاه تخصصی خبری تحلیلی در حوزه ورزش های رزمی است. با این حال برای پاسخ به نیاز جمع بیشتری از علاقمندان به ورزش تصمیم گرفتیم بخش جدید “تناسب اندام” که هم بی ارتباط با ورزش های رزمی نیست و هم می تواند مورد استفاده جمع کثیری از علاقمندان باشد را […]

وب سایت “رزم نیوز” یک پایگاه تخصصی خبری تحلیلی در حوزه ورزش های رزمی است. با این حال برای پاسخ به نیاز جمع بیشتری از علاقمندان به ورزش تصمیم گرفتیم بخش جدید “تناسب اندام” که هم بی ارتباط با ورزش های رزمی نیست و هم می تواند مورد استفاده جمع کثیری از علاقمندان باشد را نیز به سایت اضافه کنیم.

در این بخش با مطالب آموزشی و اخبار جدید در حوزه بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و… در خدمت دوستان خواهیم بود. مطالب آموزشی این بخش در کنار سایر مطالب سایت منتشر خواهد شد اما علاقمندانی که مایلند صرفا مطالب مربوط به “تناسب اندام” را مطالعه کنند می توانند مستقیما از این صفحه استفاده بفرمایند.

امیدواریم این بخش جدید مورد توجه و استفاده دوستان قرار بگیرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.