www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۴ 1393/11/13

با کسب 18 مدال رنگارنگ/ دانشگاه آزاد عنوان پنجمی کاراته امارات را کسب کرد

رقابتهای بین المللی کاراته امارات با قهرمانی مصر و عنوان پنجمی تیم دانشگاه آزاد با 18 مدال رنگارنگ به پایان رسید. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، رقابتهای بین المللی کاراته جایزه بزرگ الاهلی امارات با حضور کاراته کاهای نزدیک به 50 تیم از روز جمعه 10 بهمن در دبی آغاز شده بود که در نهایت ساعاتی […]

رقابتهای بین المللی کاراته امارات با قهرمانی مصر و عنوان پنجمی تیم دانشگاه آزاد با 18 مدال رنگارنگ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، رقابتهای بین المللی کاراته جایزه بزرگ الاهلی امارات با حضور کاراته کاهای نزدیک به 50 تیم از روز جمعه 10 بهمن در دبی آغاز شده بود که در نهایت ساعاتی قبل به پایان رسید و دانشگاه آزاد نماینده کشورمان در این مسابقات با کسب 3 مدال طلا، 7 نقره و 8 برنز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

در جدول توزیع مدالها مصر با 16 مدال طلا، 14 نقره و 18 برنز در مكان نخست ايستاد، امارات ميزبان بازيها با 14 مدال طلا، 9 نقره و 12 برنز دوم شد، عربستان با 6 مدال طلا، 4 نقره و 8 برنز در جاي سوم قرارگرفت و ايتاليا با 4 طلا، 4 نقره و 5 برنز جايگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

مهدي سلطاني كاپيتان دانشگاه آزاد ستاره این تیم بود که با برتری مقابل نماينده مصر ، “آركانيا گوگيتا” دارنده مدال طلای قهرمانی جهان ، نماينده كويت و “يولداشوف” از قزاقستان به دیدار پایانی رسید و در این مرحله هم با رای داوران علی فداکار دیگر نماینده کشورمان را شکست داده و به نشان طلا دست يافت. فداكار هم با برتری مقابل نمايندگان هند ، مصر ، عربستان و دیگر نماینده مصر راهی بازی پایانی شده بود.

رزیتا علیپور دیگر کاراته کای تیم ایران در بخش کومیته انفرادی بود که با برتری مقابل کاراته کاهایی از قزاقستان ، امارات ، اتريش و  ازبكستان را شکست داد و طلا گرفت. دیگر مدالهای تیم دانشگاه آزاد را حدیثه جمال در کاتای انفرادی (طلا)، هامون درفشي پور ، حميده عباسعلي در کومیته انفرادی ، امیر یزدان تدین و یگانه شاه پری در کاتای انفرادی و تیم های کومیته مردان و بانوان (مدال نقره)  ذبيح اله پورشيب ، محمد رضا بخش محمد لو ، سحر كرجي ، مهسا افسانه ، عارف فرهادی و کوشا تیموری و کومیته تیمی بانوان (مدال برنز) کسب کردند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید