www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۱۴ 1394/10/16

با وجود پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی بوکس؛ بوکسورهای اعزامی به مجارستان مشخص نشدند/جای خالی گل‌آرا و محرابی

رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت. قرار است کادر فنی بزودی ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای مجارستان را اعلام کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دومین و آخرین روز از رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس روز گذشته در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب […]

رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت. قرار است کادر فنی بزودی ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای مجارستان را اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دومین و آخرین روز از رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس روز گذشته در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. در آخرین روز این رقابت ها که طی ۹ دیدار پیگیری شد در وزن ۴۹ کیلوگرم امید احمدی صفا مقابل شهرام جلالی به برتری رسید، در ۵۲ کیلوگرم پویا ناوی موفق به شکست سجاد یوزی شد.در وزن ۵۶ کیلوگرم و در مبارزه ای حساس احسان سپهوندی از سد آرمین امجدیان گذشت. دانا اسماعیل زاده و حمیدرضا کلانتری در وزن ۶۰ کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند که در نهایت این اسماعیل زاده بود که پیروز از رینگ خارج شد. در ۶۴ کیلوگرم اسماعیل ارمشی مقابل سید راغب البوشکه به پیروزی رسید و  مبارزه وزن ۶۹ کیلوگرم بین سجاد کاظم زاده و بهادر کرمی با موفقیت کاظم زاده به پایان رسید.

همچنین در وزن ۷۵ کیلوگرم سیاوش امیدی از سد مسعود خزایی گذشت.در ۸۱ کیلوگرم مجید حاج عباسی بوکسور موفق رینگ بود و مقابل محمدرضا کچویی به پیروزی رسید.

اما در وزن ۹۱ کیلوگرم و در حساس ترین بازی این روز مبارزه بین رضا مرادخانی و سالار غلامی به علت نزدیک بودن بیش از حد مبارزه بدون اعلام فرد پیروز پایان یافت تا کمیته فنی در خصوص این دیدار تصمیم گیری کند. همچنین عبدالمجید سپهوند تنها نماینده سنگین وزن حاضر در اردو بود.

با وجود پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی بوکس، لیست ملی پوشان حاضر در تورنمنت مجارستان هنوز مشخص نشده است. اسامی ملی پوشان بزودی از سوی کادر فنی تیم ملی بوکس اعلام خواهد شد. به نظر می رسد  فروتن گل آرا و سجاد محرابی به دلیل مرخصی و حضور در اردوی شخصی چین  حضور در این تورنمنت را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید